1) Jak dodać Premium dla Klasy
W
public cod_class_enabled(id) //(id) to gracz , a 0 to wszyscy, uzywamy (id)!!Dodajemy
{ ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Cod-Galaxy.ugu.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA { ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; //To nie pozwala PLUGINOWI pokazywać w kółko to samo że klasa jest Premium }Całość wygląda TAK
public cod_class_enabled(id) //(id) to gracz , a 0 to wszyscy, uzywamy (id)!! { ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Cod-Galaxy.ugu.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA { ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; //To nie pozwala PLUGINOWI pokazywać w kółko to samo ze klasa jest Premium }Pamiętaj aby zincudlowac <colorchat> ponieważ np ta klasa używa kolorowych wyrazów/nazw.
Czyli na początku naszego PLUGINU/KLASY dodajemy:
#include <colorchat>Teraz nauczę was jak dodawać MOCE/SKILLE
Jednak musimy wiedzieć za co odpowiadają incudle
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fun> #include <colorchat> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <engine> #include <hamsandwich>Jednak większość nie wie i polecam jakiś TUT opisujący te czynności ewentualnie AMXMODX
Chyba każdy umie tworzyć szkielet KLASY polecam TUT Jak zrobic prosta klase
Teraz kiedy mam szkielet dodajemy np:
A) Mniejszą widoczność z bronią
Ale musimy dodać pod incudlami
new bool:ma_klase[33]; //To odpowiada za MOC którą będzie mieć klasa
Jak wiemy
#include <engine>odpowiada za widoczność komende set_rendering
Nie będę wam wszystkiego opisywać, dałem wam strony jaki #includ odpowiada za czynność
Dam gotowy kod i objaśnienia po //Orange
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <colorchat> new bool:ma_klase[33]; //Pisałem wcześniej new const nazwa[] = "Auf"; //NAZWA new const opis[] = "Ma mniejsza widocznosc z MP5"; //OPIS new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<< CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE ; //BRONIE new const zdrowie = 30; //ZDROWIE new const kondycja = 10; //KONDYCJA new const inteligencja = 5; //INTELI new const wytrzymalosc = 7; //WYTRZYMA public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote") cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); //To będzie odpowiadać za nasz zredukowaną widoczność broni } //Wykorzystamy dodanie naszej Premium public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Cod-Galaxy.ugu.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA { ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; //To nie pozwala PLUGINOWI pokazywać w kółko to samo ze klasa jest Premium } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public CurWeapon(id) //BRON { if(!ma_klase[id]) return; if(get_user_weapon(id) != CSW_MP5NAVY) // if(get_user_weapon(id) != CSW_NAZWA_BRONI) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); //Zredukowana widoczność z 255 do - return; } set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 60); //Zredukowana widoczność z 255 do 60 }
B1=Cichy bieg klasy, B2=dodatkowe doświadczenie za zabicie
B1=
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> new bool:ma_klase[33]; //BYŁO WCZESNIEJ new const nazwa[] = "Zabojca"; //BYŁO WCZESNIEJ new const opis[] = "Cicho biegasz"; //BYŁO WCZESNIEJ new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY; //BYŁO WCZESNIEJ new const zdrowie = 5; //BYŁO WCZESNIEJ new const kondycja = 10; //BYŁO WCZESNIEJ new const inteligencja = 20; //BYŁO WCZESNIEJ new const wytrzymalosc = 20; //BYŁO WCZESNIEJ public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); //REJESTRUJE NASZ PLUGIN cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) set_user_footsteps(id, 1); //To da naszej klasie cichy bieg public cod_class_disabled(id) set_user_footsteps(id, 0); //falseB2=
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Zabojca"; new const opis[] = "Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 20 doswiadczenia"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY; new const zdrowie = 5; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 20; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); //Jak widać zarejestrowaliśmy event } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public Death(id) //Oto nasz event { new attacker = read_data(1); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_klase[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+20); //20 czyli za fraga dostaniemy 20expa możemy to zmienić return PLUGIN_CONTINUE; }Po połączeniu będzie wyglądać to tak
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Zabojca"; new const opis[] = "Cicho biega oraz za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 20 doswiadczenia"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY; new const zdrowie = 5; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 20; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); } public cod_class_enabled(id) set_user_footsteps(id, 1); public cod_class_disabled(id) set_user_footsteps(id, 0); public Death(id) { new attacker = read_data(1); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_klase[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+20); return PLUGIN_CONTINUE; }TUT będzie aktualizowany!!
Na razie to tyle To mój pierwszy TUT proszę o Komentarze
Zapraszam na STRONE Tu będą dodawane darmowe klasy.
Użytkownik Gniewmen edytował ten post 24.12.2010 11:21