Jak zmienić kolor HUD,
sharkowy
22.12.2010
A więc, z tym poradnikiem dowiecie się jak zmienić kolor Klasy, Doświadczenia, itp w lewym górnym rogu ekranu. Zaczynamy,
Kod poniżej to kod do HUD:
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
Standardowo jest zielony, co odpowiada za kolor? 3 pierwsze cyfry w
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
Czyli, 255, 255, 255 (dla opornych)
Jak zmienić kolor?
1. Odpalamy Paint.
2. Na dole klikamy 2 razy na jakiś kolor.
3. Wyskoczyło okienko z kolorami, klikamy 'Definiuj kolory niestandardowe'.
4. Ponownie wyskoczyło okienko z kolorami (wow!).
5. 'Krzyżykiem' ustawiamy sobie kolor jaki chcemy żeby HUD miało.
6. Po wybraniu sobie koloru, widzimy tam 3 skróty:
Czerw. Ziel. Nieb.
(Skróty, Odc. Nas. Jaskr. Nas nie interesują)
Obok są też 3 cyfry, te cyfry podmieniamy w
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
Zamiast 255, 255, 255 wpisujemy swoje cyfry koloru który wybraliśmy.
Powinno wyglądać tak:
set_hudmessage(xxx, xxx, xxx, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
Przy czym xxx, xxx, xxx, to Twoje cyfry.
Kompilujemy i gotowe ;]
Poradnik by sharkowy
Zezwalam na kopiowanie z podaniem źródła amxx.pl

Użytkownik sharkowy edytował ten post 24.03.2015 14:34
sharkowy
26.01.2011
Jesteś pewny że robisz to w nowym cod modzie? u mnie działa ten sposób i z tego co wiem u wszystkich też, ewentualnie zmień:
To
Na to
To
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
Na to
set_hudmessage(83, 151, 253, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
sharkowy
12.03.2011
Wszystko jasno opisałem w poradniku (łatwiej się nie da)... kompilujesz w ogóle plik po edytowaniu?