Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Każda drużyna w innym kolorze - jak zacząc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 aksnet

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:8
  • Imię:Alex K.
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 21.12.2010 20:57

Witam
Jestem programistą C/C++ (nie mam doświadczenia w Pawn, ale składnie są bardzo podobne)

Zabieram się do napisania pluginu który będzie kolorował graczy w każdej drużynie
na inny kolor np. CT na niebiesko, a TT na zielono. Plugin ma działać niezależnie
od tego jaki model gracz używa i niezależnie od tego czy gracz jest botem.

Poradzono mi aby użyć funkcji: set_user_rendering.

pytania:
1. jak wykryć że gracz lub bot wszedł do gry (lub zmienił drużynę)
a więc jaka funkcja (czy zdarzenie) będzie w tym przypadku właściwa

Krótko mówiąc potrzebuję prostego przykładu jak zacząć.
  • +
  • -
  • 0

#2 ReKsiu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:85
Offline

Napisano 21.12.2010 21:19

Jest to event zmiany teamu.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init()
{
register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}

public team_assign()
{
static old_team[33]
new tid
new id = read_data(1)
new Team[32]
read_data(2,Team,31) //UNASSIGNED
//TERRORIST
//CT
//SPECTATOR
if(equal(Team,"UNASSIGNED")) tid = 0
else if(equal(Team,"TERRORIST")) tid = 1
else if(equal(Team,"CT")) tid = 2
else if(equal(Team,"SPECTATOR")) tid = 3

if(old_team[id]==tid) return PLUGIN_CONTINUE //jesli druzyna sie nie zmienila to przerywamy event

old_team[id] = tid //zapisujemy nowy team

/*code

//koniec code */
return PLUGIN_CONTINUE // skoro juz uzylismy returna to musimy tez na koniec go dac
}

Użytkownik ReKsiu edytował ten post 21.12.2010 21:19

  • +
  • -
  • 0

#3 aksnet

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:8
  • Imię:Alex K.
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 22.12.2010 13:38

Dzięki Reksiu za przykład kodu.

Plugin został już napisany. Zamiast jednakowej poświaty (poświata kiepsko wyglądała)
użyłem jednakowych modeli dla drużyn.

plugin jest dostępny tu:
Ustawienie jednakowego modelu dla całej drużyny - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Alex K.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych