Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

prośba o przeróbkę pluginuNożówka v0.2 by Harsay


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Gość_brutalny tampon_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 20.12.2010 17:27

Prosił bym o przerobienie tego pluginu w taki sposób, żeby runda rozgrzewkowa kończyła sie po 40s, a nie po wygraniu rundy przez jakąś druzyne i żeby pauzowała na ten czas plugin M_Antirusher_2.6_alfa.

// Nozowka w pierwszej rundzie.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Nozowka (1 runda)"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "Harsay"

new bool:rr = true
new bool:noze = false
new bool:gamec = false

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("TextMsg","rozgrzewka","a","2&#Game_C")
register_event("SendAudio", "tt" , "a", "2&%!MRAD_terwin" );
register_event("SendAudio", "ct" , "a", "2&%!MRAD_ctwin" );
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")
}

public rozgrzewka() {
if(rr==true) {
gamec = true
noze = true
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Runda nozowa!");
}
}

public tt() {
if(rr==true) {
if(gamec==true) {
noze = false
rr = false
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Terrorysci wygrali runde nozowa!");
set_task(2.0, "p_res", 0)
}

}
}

public ct() {
if(rr==true) {
if(gamec==true) {
noze = false
rr = false
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Anty-terrorysci wygrali runde nozowa!");
set_task(2.0, "p_res", 0)
}
}
}

public p_res() {
if (!rr) {
server_cmd("sv_restart 1")
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #1 Restart");
set_task(1.0, "d_res", 0)
}
}

public d_res() {
if (!rr) {
server_cmd("sv_restart 1")
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #2 Restart");
set_task(1.0, "t_res", 0)
}
}
public t_res() {
if (!rr) {
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #3 Restart");
server_cmd("sv_restart 1")
set_task(1.0, "gamelive", 0)
}

}

public gamelive() {
if (!rr) {
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 ***GAME LIVE***");
}
}

public switchweapon(id)
{
if (!noze)
return PLUGIN_CONTINUE

engclient_cmd(id,"weapon_knife")
return PLUGIN_CONTINUE
}



/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych