Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

WAR3FT - Maska Śmierci, Pióra..


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 wojvenom

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:11
Offline

Napisano 13.11.2008 09:24

Otóż.. problemy mam dwa w sumie, pierwszy, maska śmierci, nie działa
Drugi, pióra działają tylko i wyłącznie mi, tylko i wyłącznie na niumarłym...

oto kod maski..

// Mask of Death
	if ( ITEM_Has( iAttacker, ITEM_MASK ) > ITEM_NONE && p_data_b[iAttacker][PB_ISCONNECTED])
	{
		new iHealth = get_user_health( iAttacker );
		new iBonusHealth = floatround( float( iDamage ) * get_pcvar_float( CVAR_wc3_mask ) );
		
		new iVampiricBonus = p_data_b[iAttacker][PB_HEXED] ? 0 : SM_GetSkillLevel( iAttacker, SKILL_VAMPIRICAURA );

		// Then the user already gets a bonus, lets lower the total amount the user is going to get
		if ( iVampiricBonus > 0 )
		{
			iBonusHealth /= iVampiricBonus;
		}
		
		// User needs to be set to max health
		if ( iHealth + iBonusHealth > get_user_maxhealth( iAttacker ) )
		{
			set_user_health( iAttacker, get_user_maxhealth( iAttacker ) );
		}
		
		// Give them bonus
		else
		{
			set_user_health( iAttacker, iHealth + iBonusHealth );
		}

		SHARED_Glow( iAttacker, 0, iBonusHealth, 0, 0 );

		Create_ScreenFade( iAttacker, (1<<10), (1<<10), (1<<12), 0, 255, 0, g_GlowLevel[iAttacker][1] );
	}


może ktoś coś wymyśli? a może komuś to normalnie działa i mógłby zuploadować ten pliczek items.inl ? dziękuję za pomoc


EDIT: Dla porównania ze starszej wersji, wiele starszej kod maski działający :

// Mask of Death
	else if ( p_data[attacker][P_ITEM] == ITEM_MASK && !Verify_Skill(attacker, RACE_UNDEAD, SKILL1) && !p_data_b[attacker][PB_HEXED] ){
		new iHealth = get_user_actualhealth(attacker)

		tempdamage = floatround(float(damage) * fCvar[FT_MASK_OF_DEATH])

		if ( iHealth + tempdamage > get_user_maxhealth(attacker) ){
			new iTotalHealth = get_user_health(attacker)

			if( iTotalHealth > 1500 && p_data_b[attacker][PB_GODMODE] )		// God Mode
				set_user_health(attacker, 2148)
			else if( iTotalHealth > 500 && p_data_b[attacker][PB_EVADENEXTSHOT] )	// Evasion
				set_user_health(attacker, (100 + SKILL_EVASION_ADJ))
			else
				set_user_health(attacker, get_user_maxhealth(attacker))
		}
		else
			set_user_health(attacker, get_user_health(attacker) + tempdamage)

		if (iglow[attacker][1] < 1){
			new parm[2]
			parm[0] = attacker
			set_task(0.01,"glow_change",TASK_GLOW+attacker,parm,2)
		}
		iglow[attacker][1] += tempdamage
		iglow[attacker][0] = 0
		iglow[attacker][2] = 0
		iglow[attacker][3] = 0
		if (iglow[attacker][1]>MAXGLOW)
			iglow[attacker][1]=MAXGLOW

		Create_ScreenFade(attacker, (1<<10), (1<<10), (1<<12), 0, 255, 0, iglow[attacker][1])
	}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych