Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

edytowany plugin crashuje serwer


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 freetu

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:504
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 19.12.2010 13:54

Witam,
Mam następujący problem. Kolega edytował plugin, który działa tak:
Na daną flagę przydziela model czapki świątecznej. Osoba z flagą otrzymuje czapkę po wpisaniu na say /czapka. Po wpisaniu tego pokazuje się napis na środku że otrzymam czapkę w następnej rundzie. Osoba która nie posiada czapki po wpisaniu /czapka na say otrzymuje napis że nie posiada vipa.
Wydaje mi się że po wielokrotnym wpisaniu komendy /czapka serwer się crashuje (tym jest to spowodowane) Chciałbym abyście zerknęli na kod źródłowy i zobaczyli co jest nie poprawnie napisane oraz abyście poprawili to.
Dodam że nie licząc tych crashy plugin działa poprawnie, przydziela czapkę tym osobom które powinny mieć.
Żadnych cvarów nie mam wpisanych, bo chyba takowych nie ma
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new g_Enable;
new g_bwEnt[33];
new czapka[33]
public plugin_init() {
register_plugin("Santa Hat", "1.1", "xPaw edited by ZooM");
register_cvar("santa_hat", "1.0", FCVAR_SERVER);
g_Enable = register_cvar("amx_santahat", "1");
register_concmd("say /czapka","czapeczka");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
}

public plugin_precache()
precache_model("models/santa_hat.mdl");

public czapeczka(player)
{
if(czapka[player] == 0)
{
czapczap(player)
}
}
public czapczap(player)
{
if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_C)
{
if(g_bwEnt[player] > 0) engfunc(EngFunc_RemoveEntity,g_bwEnt[player]);
g_bwEnt[player] = 1;
czapka[player] = 1;
set_hudmessage(0, 212, 255, -1.0, 0.39, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(player, "W nastepnej rundzie dostaniesz czapke!")
}
else{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(player, "Nie jestes VIP'em! Kup go na Patologia.net.pl")

}
}
public client_disconnect(player)
{
g_bwEnt[player] = 0
czapka[player] = 0
}
public fwHamPlayerSpawnPost( player ) {
if( !get_pcvar_num(g_Enable) )
return PLUGIN_HANDLED;

if(!is_user_alive( player ))
return PLUGIN_HANDLED;

if(g_bwEnt[player] == 1) {
g_bwEnt[player] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
set_pev(g_bwEnt[player], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
set_pev(g_bwEnt[player], pev_aiment, player);
set_pev(g_bwEnt[player], pev_rendermode, kRenderNormal);
set_pev(g_bwEnt[player], pev_renderamt, 0.0);
engfunc(EngFunc_SetModel, g_bwEnt[player], "models/santa_hat.mdl");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

@ faktycznie zapomniałem napisać w dobrym dziale. Przepraszam :]

Załączone pliki


Użytkownik freetu edytował ten post 19.12.2010 14:28

  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 19.12.2010 14:13

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Problemy
do
Scripting -> Problemy

  • +
  • -
  • 0

#3 no name

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:387
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 21.12.2010 15:18


if(g_bwEnt[player] > 0) engfunc(EngFunc_RemoveEntity,g_bwEnt[player]);
g_bwEnt[player] = 1;
czapka[player] = 1;
set_hudmessage(0, 212, 255, -1.0, 0.39, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(player, "W nastepnej rundzie dostaniesz czapke!")


Jeśli dajesz IF to musisz dać klamry na początku i końcu. Powinno być


if(g_bwEnt[player] > 0)
{
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,g_bwEnt[player]);
g_bwEnt[player] = 1;
czapka[player] = 1;
set_hudmessage(0, 212, 255, -1.0, 0.39, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(player, "W nastepnej rundzie dostaniesz czapke!")
}

Użytkownik no name edytował ten post 21.12.2010 15:23

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych