załóżmy, że chcę stworzyć nowa klasę, a do niej nową moc.
Chodzi o skrypt który dawałby możliwość dodania nowej "mocy", jaką będzie regeneracja.
Skrypt mialby za zadanie określenie ilości hp i jezeli ilosc ta będzie wieksza niz 1 to wtedy rozpoczęcie regeneracji, ale pamiętając o tym by sprawdzić czy dana klasa ma tę moc
Można by było napisac to w formie "player_b_regeneracja", jako nowa moc do przedmiotu i po prostu dodac do danej klase przez "if(player_class[id]==Nowa Klasa)", próbowałem napisać cos takiego w oparciu o plugin zp_regeneration, jednakze moje umiejętności nie pozwoliły mi na to, lub tez jako oddzielny skrypt który określałby ze dana funkcja przyporządkowana jest do danej klasy.
Gdyby znalazł sie ktos kto byłby chetny pomoc, będę bardzo wdzięczny
Pozdrawiam i zycze wesołych świąt
Dodano 20 grudzień 2010 - 20:14:
Odswiezam, jezeli za wczesnie to przepraszam, ale bardzo mi na tym zalezy
Użytkownik Furialus edytował ten post 18.12.2010 23:51