Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Skrypt/ew mocbrak


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Furialeczek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:32
  • GG:
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.12.2010 23:47

Zacznę może od tego, że pracuję na dbmod_5.9l by Gutek & Miczu, z przeróbkami więc pozostańmy przy oryginalnej wersji, co nie ma znaczenia.

załóżmy, że chcę stworzyć nowa klasę, a do niej nową moc.

Chodzi o skrypt który dawałby możliwość dodania nowej "mocy", jaką będzie regeneracja.
Skrypt mialby za zadanie określenie ilości hp i jezeli ilosc ta będzie wieksza niz 1 to wtedy rozpoczęcie regeneracji, ale pamiętając o tym by sprawdzić czy dana klasa ma tę moc :)

Można by było napisac to w formie "player_b_regeneracja", jako nowa moc do przedmiotu i po prostu dodac do danej klase przez "if(player_class[id]==Nowa Klasa)", próbowałem napisać cos takiego w oparciu o plugin zp_regeneration, jednakze moje umiejętności nie pozwoliły mi na to, lub tez jako oddzielny skrypt który określałby ze dana funkcja przyporządkowana jest do danej klasy.

Gdyby znalazł sie ktos kto byłby chetny pomoc, będę bardzo wdzięczny :)

Pozdrawiam i zycze wesołych świąt :)

Dodano 20 grudzień 2010 - 20:14:
Odswiezam, jezeli za wczesnie to przepraszam, ale bardzo mi na tym zalezy :/

Użytkownik Furialus edytował ten post 18.12.2010 23:51

  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.12.2010 21:09

Wzoruj się na "public Timed_Healing()" i "player_b_heal".
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 Furialeczek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:32
  • GG:
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 26.12.2010 14:10

Próbowałem to robić wzorując się na totemie leczącym, ale nie wyszło, gdyby ktoś był chętny pomóc to bardzo proszę.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych