Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pancerz dla klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 18.12.2010 11:50

Yo,

Pytanie jest następujące, czy da rade dać klasą pancerz? (kevlar) ?

P.S.

Jest to moja ostatnia wizyta na tej stronie w tym roku, więc przy okazji życzę wszystkim zdrowych i wesołych świąt oraz szczęśliwego nowego roku :D

Użytkownik Hajto edytował ten post 18.12.2010 11:52

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 18.12.2010 14:20

Oky wielkie dzięki plusik poleciał :]

Dodano 18 grudzień 2010 - 14:20:
Nie rozumiem co oznacza ten error,

Symbol already defined cs_set_user_armor

:/

Wygląda to tak

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_KEVLAR);


public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);

Użytkownik Hajto edytował ten post 18.12.2010 14:21

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 18.12.2010 18:37

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja stworzona jest przez www.PluginyMody.webd.pl, Edited by Hajto !");
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 200);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_KEVLAR);
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
}



Tak to wygląda u mnie i skompilować nie mogę

@Edit
Sorry z tym jest ok, skompilowało się, ale kiedy robie tak samo z inną klasą to wyskakuje ten error przy kompilacji ;/

Użytkownik Hajto edytował ten post 18.12.2010 18:50

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych