Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item - Samobojstwo


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 18.12.2010 01:51

Jak zrobic item :
Gdy otrzymasz ten item po 10 sek giniesz:D
  • +
  • -
  • 0

#2 Agent

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:195
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.12.2010 17:43

W momencie wylosowania itemu dodać taska, który po 10 sekundach wywoła śmierć gracza.
  • +
  • -
  • 1

Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA


#3 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 28.12.2010 01:59

a moglbys jakos dokladniej?
  • +
  • -
  • 0

#4 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 28.12.2010 14:03

new samobojstwo[33];
.
.
.
.
public samobojstwo_c(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
set_task(id, 10.0, "zabij_sie", id+641);
}
}

public zabij_sie(id)
{
id -= 641;
UTIL_Kill(id,id,"knife");
}


case XX:
{
player_item_name[id] = "Zabojczy Noz Ninji"
player_item_id[id] = rannum
samobojstwo[id] = 1
samobojstwo_c(id);
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Za 10 sekund zginiesz",player_item_name[id])
}

RoundStart()
for...{

if(samobojstwo[i] > 0) samobojstwo_c(i)


Spróbuj, nie sprawdzałem. Pisane na forum.

#5 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 28.12.2010 15:38

nie moge skompilować:
argument type mismatch(argument2)
  • +
  • -
  • 0

#6 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 28.12.2010 18:56

W zmiennych:

new samobojstwo[33];


W itemach:

                case XX:
{
player_item_name[id] = "Zabojczy Noz Ninji"
player_item_id[id] = rannum
samobojstwo[id] = 1
samobojstwo_c(id);
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Za 10 sekund zginiesz",player_item_name[id])
}


RoundStart() Za pierwsza petla:

if(samobojstwo[i] > 0) samobojstwo_c(i);


Na koniec:

public samobojstwo_c(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
set_task(10.0, "zabij_sie", id+641);
}
}

public zabij_sie(id)
{
id -= 641;
UTIL_Kill(id,id,"knife"); // Jezeli wywali tu blad, to zastap to tym: client_cmd(id, "kill");
}


Mój błąd. Zrób sobie opis do itemu.

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 28.12.2010 19:09


#7 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 28.12.2010 22:52

Opis nie potrzebny:> 10 sek na wpisanie /item to bez sensu
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych