Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD MOD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maciejek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 16.12.2010 09:26

Witam

Mam na serwie cod moda dzialal dobrze do czasu gdy dopisalem do niego kilka linijek oto one:

register_clcmd("say /daj", "OddajPrzedmiot");



new oddaj_id[33];
new bool:dostal_przedmiot[33];

public OddajPrzedmiot(id)
{
new menu = menu_create("Oddaj przedmiot", "OddajPrzedmiot_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPrzedmiot_Callback");
new numer_przedmiotu;
for(new i=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[numer_przedmiotu++] = i;
menu_additem(menu, nazwa_gracza[i], "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}

public OddajPrzedmiot_Handle(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono rzadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[id])
{
client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego przedmiotu.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][0])
{
client_print(id, print_chat, "Ten gracz ma juz przedmiot.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
DajPrzedmiot(oddaj_id[item], informacje_przedmiotu_gracza[id][0]);
informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][1] = informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
client_print(id, print_chat, "Przekazales %s graczowi %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[oddaj_id[item]]);
client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales %s od gracza %s.",nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]] , nazwa_gracza[id]);
UsunPrzedmiot(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public OddajPrzedmiot_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id)
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}




]A takie bledy mi wyskakuja w logach

L 12/16/2010 - 08:55:15: Start of error session.
L 12/16/2010 - 08:55:15: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20101216.log")
L 12/16/2010 - 08:55:15: [AMXX] Run time error 4 (plugin "QTM_CodMod.amxx") - debug not enabled!
L 12/16/2010 - 08:55:15: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).


Użytkownik Maciejek edytował ten post 16.12.2010 09:28

  • +
  • -
  • 0

#2 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 16.12.2010 10:36

zamień to na:

new bool:dostal_przedmiot[33];
new oddaj_id[33];

public plugin_init() {
register_clcmd("say /oddaj", "OddajPerk");
register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
}

public OddajPerk(id)
{
new menu = menu_create("Oddaj przedmiot", "OddajPerk_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}

public cod_perk_changed(id)
dostal_przedmiot[id] = false;

public OddajPerk_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(dostal_przedmiot[id])
{
client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new perk_dajacego = informacje_przedmiotu_gracza[id][0];

if(!perk_dajacego)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego perku.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new nazwa_dajacego[64];
new nazwa_otrzymujacego[64];

get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63)

dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
DajPrzedmiot(oddaj_id[item], perk_dajacego)
client_print(id, print_chat, "Przekazales perk graczowi %s.", nazwa_otrzymujacego);
client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales perk od gracza %s.", nazwa_dajacego);
UsunPrzedmiot(id)
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !klasa_gracza[oddaj_id[item]] || informacje_przedmiotu_gracza[oddaj_id[item]][0])
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}

nie sprawdzalem czy dziala ale powinno

Użytkownik patryk4815 edytował ten post 16.12.2010 10:37

  • +
  • -
  • 0

#3 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 253
Wszechwidzący

  • Postów:1227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 16.12.2010 15:00

Dopisz debug po pluginie w plugins.ini i daj logi.
  • +
  • -
  • 0

#4 skrent

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Steam
Offline

Napisano 19.12.2010 00:08

Poprostu poszukaj tutaj na forum amxx.pl pluginu /daj i wgraj go a nie dodawaj linijek
  • +
  • -
  • 0

#5 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 19.12.2010 05:33

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting -> Problemy
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Problemy

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych