Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Gracz po smierci wybucha

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 pe.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Lokalizacja:sk
Offline

Napisano 15.12.2010 19:52

Witam. Pobralem chwile temu pluginek z klasa general i probowalem sie nim pobawic aby zmienic

wybucha po smierci zadajac 90(+intelgencja) obrazen

na stala wartosc nie zwiekszana inteligencja, niestety sie nie udalo a dodatkowo odkrylem ze po wybuchu nie zadaje 90 obrazen (inteligencja = 0) lecz natychmiast zabija przeciwnika. Wiec zwracam sie z prosba/pytaniem, czy potrafilby ktos zobrazowac jak zmienic wartosc zadawanych obrazen na stale. Oczywiscie +

W zalaczniku klasa w wersji oryginalnej.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 15.12.2010 21:07

Na końcu pliku masz coś takiego:
cod_inflict_damage(id, pid, 90.0, 0.7);
Aby ustawić stałe obrażenia, zamiast 0.7 wpisz 0.0. Ta wartość odpowiada za zwiększanie obrażeń pod wpływem inteligencji. A 90.0 (czyli "podstawowe" obrażenia) zmień na co tylko chcesz...

Użytkownik Goliath edytował ten post 15.12.2010 21:08

  • +
  • -
  • 0

#3 pe.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Lokalizacja:sk
Offline

Napisano 16.12.2010 16:23

Tego juz probowalem, wpisanie 0.0 nic nie daje podobnie jak zmienienie wartosci 90.0 na inna (nie probowalem jej zmienic na 0.0).
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.12.2010 22:49

Omg...

cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);


#5 poczatkujący :)

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 17.12.2010 08:36

Omg...

cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);

A jak ustawić, żeby nie zabijało od razu? Też mam z tym problem...
  • +
  • -
  • 0

#6 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.12.2010 22:08

Widzę ,że Twoja szkoła jeszcze nie przerobiła "czytania ze zrozumieniem" xD

A tak na serio, to spróbuj dać tak:

cod_inflict_damage(id, pid, 90, 1.0, 0, 0);

Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 17.12.2010 22:08






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych