Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Obrazenia jako umiejetnosc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mleczny

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Mleko
  • Lokalizacja:Mleczarnia
Offline

Napisano 12.12.2010 22:16

ponawiam pytanie i proszę o jakies konkretne wskazowki.

chodzi mi o to aby zrobic taka statystyke ze +1 daje nam +1 obrazen
probowalem robic na wzor tego co jest w poradniku lecz kompiler zwraca blad na wartosc player_b_damage[id]
  • +
  • -
  • 0

#2 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 12.12.2010 22:51

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(is_user_connected(attacker))
{
new weapon = get_user_weapon(attacker, _, _)

if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
{
SetHamParamFloat(4, damage + float(zmienna_od_statystyki[attacker]))
return HAM_HANDLED;
}

}
return HAM_IGNORED;
}


Powinno pójść, nie sprawdzałem. Ofc. Tutaj uwzględniłem tylko pistolety, zmień sobie na wszystkie bronie.

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 12.12.2010 22:52


#3 Mleczny

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Mleko
  • Lokalizacja:Mleczarnia
Offline

Napisano 17.12.2010 20:35

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(is_user_connected(attacker))
{
new weapon = get_user_weapon(attacker, _, _)

if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
{
SetHamParamFloat(4, damage + float(zmienna_od_statystyki[attacker]))
return HAM_HANDLED;
}

}
return HAM_IGNORED;
}

zmienna od statystyki czyli player_agality naprzyklad tak?
i ten kod bedzie dzialal ze +1 punkt w statystyke daje nam +1 obrazen na te bronie ktore sa wypisane tak ?
  • +
  • -
  • 0

#4 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.12.2010 21:21

Nie prościej tak?

public add_damage(id,damage,attacker_id)
{
if (X[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>X[attacker_id])
{
change_health(id,-X[attacker_id],attacker_id,"")
}
}

Za X wpisz nazwę swojej statystyki, np. player_agility[id]

Potem w public Damage(id) znajdź:

add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)

I dodaj pod:

add_damage(id,damage,attacker_id)

Nie utrudniajcie sobie życia. W programowaniu jest tyle możliwości, że każdą z nich trzeba wykorzystać.

Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 17.12.2010 21:22


#5 Mleczny

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Mleko
  • Lokalizacja:Mleczarnia
Offline

Napisano 18.12.2010 21:38

player_agality[attacker_id]

to sie skompiluje? z tym attacker??
  • +
  • -
  • 0

#6 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.12.2010 21:42

A czemu miało by się nie skompilować?
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych