ponawiam pytanie i proszę o jakies konkretne wskazowki.
chodzi mi o to aby zrobic taka statystyke ze +1 daje nam +1 obrazen
probowalem robic na wzor tego co jest w poradniku lecz kompiler zwraca blad na wartosc player_b_damage[id]
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Obrazenia jako umiejetnosc
Temat rozp. Mleczny, 12.12.2010 22:16
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.12.2010 22:16
#2
Napisano 12.12.2010 22:51
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(is_user_connected(attacker))
{
new weapon = get_user_weapon(attacker, _, _)
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
{
SetHamParamFloat(4, damage + float(zmienna_od_statystyki[attacker]))
return HAM_HANDLED;
}
}
return HAM_IGNORED;
}
Powinno pójść, nie sprawdzałem. Ofc. Tutaj uwzględniłem tylko pistolety, zmień sobie na wszystkie bronie.
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 12.12.2010 22:52
#3
Napisano 17.12.2010 20:35
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(is_user_connected(attacker))
{
new weapon = get_user_weapon(attacker, _, _)
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
{
SetHamParamFloat(4, damage + float(zmienna_od_statystyki[attacker]))
return HAM_HANDLED;
}
}
return HAM_IGNORED;
}
zmienna od statystyki czyli player_agality naprzyklad tak?
i ten kod bedzie dzialal ze +1 punkt w statystyke daje nam +1 obrazen na te bronie ktore sa wypisane tak ?
#4
Napisano 17.12.2010 21:21
Nie prościej tak?
Za X wpisz nazwę swojej statystyki, np. player_agility[id]
Potem w public Damage(id) znajdź:
I dodaj pod:
Nie utrudniajcie sobie życia. W programowaniu jest tyle możliwości, że każdą z nich trzeba wykorzystać.
public add_damage(id,damage,attacker_id)
{
if (X[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>X[attacker_id])
{
change_health(id,-X[attacker_id],attacker_id,"")
}
}
Za X wpisz nazwę swojej statystyki, np. player_agility[id]
Potem w public Damage(id) znajdź:
add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
I dodaj pod:
add_damage(id,damage,attacker_id)
Nie utrudniajcie sobie życia. W programowaniu jest tyle możliwości, że każdą z nich trzeba wykorzystać.
Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 17.12.2010 21:22
#5
Napisano 18.12.2010 21:38
player_agality[attacker_id]
to sie skompiluje? z tym attacker??
to sie skompiluje? z tym attacker??
#6
Napisano 18.12.2010 21:42
A czemu miało by się nie skompilować?
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych