Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pierwszy program, Pierwszy problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zardziol

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.12.2010 11:29

No więc wymyśliłem sobie skrypt który ostrzega nas jeśli kończy się nam amunicja. Niestey mam problem z warunkiem proszę o pomoc oto kod :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "MFP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Fili:P"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
if(amo <= 5)
{
przeladuj();
}
}
public author(id)
{
client_print(id, print_chat, "wiadomosc w cudzyslowiu")
}

public przeladuj(id)
{
new amo;
cs_get_weapon_ammo(amo)
client_print(id, print_center, "Przeladuj... masz malo ammo")
}


A w konsoli :
Error: Undefined symbol "amo" on line 14
Error: Number of arguments does not match definition on line 16

HELP

#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.12.2010 13:57

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "MFP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Fili:P"

new amo;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
if(amo <= 5)
{
przeladuj();
}
}
public author(id) // a to do czego?
{
client_print(id, print_chat, "wiadomosc w cudzyslowiu")
}

public przeladuj(id)
{
cs_get_weapon_ammo(amo)
client_print(id, print_center, "Przeladuj... masz malo ammo")
}

Spróbuj tak.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 Zardziol

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.12.2010 14:10

teraz jest błąd przy wywołaniu funkcji przeładuj w if-ie ( bo jak to wygląda )

przeladuj( a wartosc ? );

#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.12.2010 14:21

Aaa to będzie jeszcze inaczej... Tylko raczej do sprawdzenia ilości ammo w magazynku nie wykorzystuje się "cs_get_weapon_ammo" bo -> Dokumentacja AMXX.pl > Cstrike > cstrike >> cs_get_weapon_ammo
Więc musisz to trochę inaczje napisać (sam nie bardzo wiem jak), ale co do tego błędu co teraz wyskakuje to public "przeladuj" powinien wyglądać mniej więcej tak
public przeladuj()
{
for(new id=0; id<33; id++) {
cs_get_weapon_ammo(amo) // ale tak jak pisałem, tym nie da się sprawdzić ile ktoś ma ammo
client_print(id, print_center, "Przeladuj... masz malo ammo")
}
}

Użytkownik sebul edytował ten post 12.12.2010 14:22

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.12.2010 14:32

ehh a mowil wam ktos juz ze te herezje ktore tu wypisujecie nie beda dzialac :?:
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.12.2010 14:37


ehh a mowil wam ktos juz ze te herezje ktore tu wypisujecie nie beda dzialac :?:

Czyli nie ma czegoś takiego jak sprawdzenie ile ktoś ma ammo w magazynku? Bo to, że z "cs_get_weapon_ammo" nie będzie działać, to już się dowiedziałem zaraz po tym jak odpisałem pierwszy raz w tym temacie, zresztą napisałem o tym w drugim poście.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych