Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

napis wyświetlający się w tablicy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 12.12.2010 00:42

Witam!

Mam małe pytanko czy to będzie dobrze:

powiedzmy że mam tablice która zawsze ma wartość 0 lub 1 i chce by wyświetlał się tekst jeśli jest 0 to np: test a przy 1 np: test2

jak zrobię tak:


new tablica[33];

tablica[id] ? "test" : "test2"

to będzie dobrze?


a i jeszcze jedno drobne pytanko :)
czy jeśli zapis nVault posiada dużo tablic (np 15-20) dla jednego gracza czy może to wpłynąć w jakiś sposób na ładowanie wartości z pliku?


Pozdrawiam.

Użytkownik AmD edytował ten post 12.12.2010 01:02

  • +
  • -
  • 0

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 12.12.2010 10:12

if( tablica[ id ] ) // prawda gdy x∊R\{0}
{
client_print(id, print_chat, "%s", test );
} else
{
client_print(id, print_chat, "%s", test2 );
}

zatem,
( tablica[ id ] ) ? client_print(id, print_chat, "%s", test ) : client_print(id, print_chat, "%s", test2 );


2. Jeśli umiejętnie zapiszesz wartości za pomocą nValut i je umiejętnie odczytasz to będzie szybsze niż zapytania SQL.
  • +
  • -
  • 0

#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 12.12.2010 13:32

przy dużym pliku .vault wolno będą odczytywane wartości z jego końca, a szybko te z początku; możesz indeksować wpisy, żeby nie powtarzać pola, po którym zapisujesz, np. nicku gracza;
nick_gracza-blah = 3
3-pole1 = 12
3-pole2=14
3-pole3=15
przy 15-20 wpisach na gracza zaoszczędzisz sporo miejsca, więc i czasu na odczyt

przy MySQL na localhoście z pingami < 15ms i dużą ilością danych nVault raczej zostaje w tyle, chociaż natchnąłeś mnie do zrobienia testów szybkości, dam znać co z tego wynikło
  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.12.2010 14:34

( tablica[ id ] ) ? client_print(id, print_chat, "%s", test ) : client_print(id, print_chat, "%s", test2 );


ehh Ortega
client_print(id,print_chat,"%s",tablica[id]?"test":"test2")

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 12.12.2010 15:52

Ok to Czekam na twoje testy :)

a co do tablicy to chce ją wyświetlić w MOTD.
Czyli tak jak pisałem będzie dobrze?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych