Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

roundsaund


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 kosiarz17

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 07.12.2010 13:44

Witam mój problem polega na tym że wgrałem muzykę na serwer i wszystko ok ale muzyka na koniec rundy leci dopiero jeżeli ktoś kogoś zabije a np jak paka wywali i nie zabije tt to muzyka nie gra... ;/ oto ścieżka :

#include <amxmodx>

new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/any.mp3","sound/misc/bas.mp3","sound/misc/rap.mp3","sound/misc/majorka.mp3","sound/misc/4.mp3"}

new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/file.mp3","sound/misc/kiler.mp3","sound/misc/hwdp.mp3","sound/misc/grubson.mp3","sound/misc/cs.mp3"}

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")
register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}

public plugin_precache()
{
new i
for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
precache_generic(sounds_ct)

new u
for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)
precache_generic(sounds_terro[u])
}

public ct()
{
client_cmd(0,"stopsound")

client_cmd(0, "mp3 stop")

client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}

public terro()
{
client_cmd(0,"stopsound")

client_cmd(0, "mp3 stop")

client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}

[i]Dodano 07 grudzień 2010 - 14:22:

tzn. chodzi mi o to że nie co rundę leci muzyka nie wszystkie działają a powinny :(
  • +
  • -
  • 0

#2 fast20

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:27
  • GG:
  • Lokalizacja:Klucze Steam Za SMS!
Offline

Napisano 07.12.2010 14:44

Na początek.

Round Sound :>

Pobierz ten plugin Alternative End Round Sounds - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Instalowanie takie same.

Jak będziesz miał plik roundsound.ini masz tam takie linijki -

"sound/misc/twoje_sound.wav" "CT"
"sound/misc/twoje_sound.wav" "T"

w "twoje_sound" wrzucasz twoje piosenki w pliku WAV

Piosenki wrzucasz do folderu misc w folderze sound. Możliwa jest zmiana folderu. Tworzysz swój folder, wrzucasz tam piosenki, w rs.ini dopisujesz

"sound/twoj_folder/twoje_sound.wav" "CT"
"sound/twoj_folder/twoje_sound.wav" "T"

PAMIĘTAJ!

Gdzie jest "twój folder" to tam wpisujesz ten folder co stworzyłeś w folderze sound, "twoje_sound" nazwa twojego pliku WAV. Przyklad:

"sound/kosiarz17/ct1.wav" "CT"
"sound/kosiarz17/tt1.wav" "T"

Użytkownik fast20 edytował ten post 07.12.2010 14:47





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych