Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD] Glock na początku rundy - jak usunąć?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yas

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.12.2010 16:14

Witam. jak usunąć Glocka na początku rundy, bo psuje to postacie w "CodMod". Chodzi o to, że jak się pojawisz to nie masz Glocka I nóż. Tylko sam nóż
Z góry dzięki

Użytkownik Yas edytował ten post 04.12.2010 16:15

  • +
  • -
  • 0

#2 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 298
Wszechwidzący

  • Postów:185
  • Imię:Mietek
  • Lokalizacja:Tam gdzie peyot hah :D
Offline

Napisano 04.12.2010 17:15

w public Odrodzenie(id)

usuń

switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}


Powinno pomóc ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 Yas

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.12.2010 18:24

Gdzie to usunąć?

z skryptu?

Użytkownik Yas edytował ten post 04.12.2010 18:26

  • +
  • -
  • 0

#4 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 298
Wszechwidzący

  • Postów:185
  • Imię:Mietek
  • Lokalizacja:Tam gdzie peyot hah :D
Offline

Napisano 04.12.2010 20:17

To chyba oczywiste że tak ;)
  • +
  • -
  • 0

#5 Yas

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.12.2010 09:22

to samo...
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.12.2010 12:20

usuń i skompiluj
  • +
  • -
  • 0

#7 Yas

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.12.2010 12:33

ale ten glock i usp jest nawet bez amxmodmenu, więc co ma do tego skrypt?
  • +
  • -
  • 0

#8 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 298
Wszechwidzący

  • Postów:185
  • Imię:Mietek
  • Lokalizacja:Tam gdzie peyot hah :D
Offline

Napisano 05.12.2010 12:54

Bo plugin(skrypt dziwnie brzmi) usuwa bronie, daje glocka/usp zależnie od teamu a potem dopiero broń dla klasy ;)
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych