Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CodMod za mały damade z broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 gozdek1987

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:108
  • Imię:krystian
  • Lokalizacja:lublin
Offline

Napisano 02.12.2010 22:55

Siema mam taki problem bo przerobiłem sobie coda ale jest jeden głupi błąd ;-/
Wystarczy ze dodam kilka punktów w wytrzymałość to już przeciwnik mnie bije po 2hp po 5hp 10hp różnie to bywa.Trafia mnie już normalnie bo nie mogę dojść co jest nie tak proszę by ktoś to naprawił dla mnie żeby damage gdy sie nie posiada itemu był normalny tak jak w standardowym CodModzie bo tutaj bez itemu np. super naboje czy coś nie da się praktycznie nikogo ubić.

Podaje sma:Załączony plik  QTM_CodMod.sma   72,41 KB  19 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx

Niech ktoś pomoże to takie trudne jest? ja nie mam zielonego pojęcia co jest nie tak.Przerób i wrzuć sma i amx

Dodano 03 grudzień 2010 - 16:57:
Załamka normalnie ehh nikt nie potrafi mi pomóc?

Użytkownik gozdek1987 edytował ten post 03.12.2010 16:53


#2 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 743
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 03.12.2010 20:13

błąd w takedamage

masz 4 razy
if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;

a powinno być tylko 1 raz.
  • +
  • -
  • 0

Dziękuje, dobranoc.


#3 gozdek1987

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:108
  • Imię:krystian
  • Lokalizacja:lublin
Offline

Napisano 04.12.2010 06:49

oczywiście plusik za pomoc zaraz sprawdzam i dam znać :)

Dodano 05 grudzień 2010 - 08:46:

oczywiście plusik za pomoc zaraz sprawdzam i dam znać :)





i gitara :)plusik poleciał pozdro




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych