Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie co do "plugin_modules"


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 01.12.2010 21:36

Witam

Czy poprawnie użyłem tej funkcji?:
public plugin_modules()
{
require_module("fakemeta")
require_module("hamsandwich")
require_module("cstrike")
require_module("csx")
require_module("fun")
#if defined SQL
require_module("sqlx")
#else
require_module("nvault")
#endif
}


po prostu pierwszy raz używam public_modules() i niewiem czy w require_module("") podałem poprawne nazwy ;P

Użytkownik MisieQ edytował ten post 01.12.2010 21:37

  • +
  • -
  • 0

#2 Sajjuk

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 148
Zaawansowany

  • Postów:201
  • GG:
  • Imię:Sajjuk
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 01.12.2010 21:43

może takby było lepiej?


#include <nvault>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <fun>
#include <sqlx>
#include <hamsandwich>


Na moje oko ta funkcja jest ok

#3 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 01.12.2010 21:52

Od wersji 1.1.x ten forward nie jest potrzebny, ponieważ każdy standardowy moduł jest automatycznie włączany. Ponadto jeśli użyjesz w nim innego natywu oprócz reqiure_module to będzie crash.
  • +
  • -
  • 1

#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 01.12.2010 22:01

Od wersji 1.1.x ten forward nie jest potrzebny, ponieważ każdy standardowy moduł jest automatycznie włączany. Ponadto jeśli użyjesz w nim innego natywu oprócz reqiure_module to będzie crash.


Ortega te wymuszanie jest takie kozackie że w bf2 nie potrafi wymusić nvaluta i wali errorami przez co płacz na forum :(

Bardziej mi sie ortego rozchodziło czy to:


#if defined SQL
require_module("sqlx")
#else
require_module("nvault")
#endif


nie wywoła crasha :P bo czytałem też opis na amxmodx.org ;P
  • +
  • -
  • 0

#5 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 01.12.2010 22:04

Możesz użyć tylko tego natywu, więc dyrektywy preprocesora są dopuszczalne. To że plugin jest napisany jak jest, to nie znaczy, że środowisko wirtualne Amxx jest kiepskie.
  • +
  • -
  • 1

#6 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 01.12.2010 22:14

Możesz użyć tylko tego natywu, więc dyrektywy preprocesora są dopuszczalne. To że plugin jest napisany jak jest, to nie znaczy, że środowisko wirtualne Amxx jest kiepskie.


no niestety ;P

można zamknąć :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych