Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o bardzo prosty plugin


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pro Noob

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:148
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 29.11.2010 17:21

Witam,
Poszukuje pluginu który wyłącza dźwięki po wygraniu rundy. Chodzi mi tu szczególnie o dźwięki "Counter Terrorist Win" i "Terrorist Win"
Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś podrzucił linka z takim pluginem lub napisał go :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 29.11.2010 17:27

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting -> Pluginy
do
AMX Mod X -> Szukam pluginu

  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.11.2010 17:41


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
new dzwieki[][] = { "radio/ctwin.wav","radio/terwin.wav" } //tutaj podajemy dzwieki do zablokowania
public plugin_init() {
	register_forward(FM_EmitSound, "fwd_emit_sound") 
} 
public fwd_emit_sound(entity, channel, const sound[]) {
	for(new i=0; i<sizeof(dzwieki); i++){
		if( equali(sound, dzwieki[i]) ) 
			return FMRES_SUPERCEDE   //jesli chcemy odtworzyc inny dzwiek musimy go wyemitowac(emit_sound) przed return'em
	}   
	return FMRES_IGNORED
}
tylko że to raczej nie zadziała co powiesz na użycie orpheu :)?
  • +
  • -
  • 0

#4 Pro Noob

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:148
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 29.11.2010 17:57

W sumie to jest mi to obojętne jakie moduły będzie ten plugin wymagał :P byle by działało :)

Myślisz że
#include <orpheu>

powinno załatwić sprawę?
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.11.2010 18:37

orpheu musisz zainstalować na serverze :)
  • +
  • -
  • 0

#6 Pro Noob

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:148
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 29.11.2010 18:48

Wiem, wiem, ale chodzi mi oto czy dołączenie tego modułu do tego kodu spowoduje że będzie on działał :P
  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.11.2010 18:56

nie :) wogule inny plugin trzeba napisać może znajdę jutro trochę czasu
  • +
  • -
  • 0

#8 Pro Noob

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:148
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 29.11.2010 19:00

byłbym niezmiernie wdzięczny :)

Dodano 29 listopad 2010 - 20:31:
ok, plugin znaleziony. Wujek google pomógł :)
Jakby ktoś poszukiwał podobnego to poniżej kod
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init()
{
    register_plugin("Disable Win Sounds","1.0","Anheru");
    register_message( get_user_msgid( "SendAudio" ),"message_sendaudio" );
}

public message_sendaudio( msg_id, msg_dest, msg_entity )
{
    static message[10];
    get_msg_arg_string( 2, message, sizeof message - 1 );

    switch( message[7] )
    {
        // -- %!MRAD_terwin ; %!MRAD_ctwin ; %!MRAD_rounddraw
        case 'c', 't', 'r' : return PLUGIN_HANDLED;
    }

    return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 0

#9 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7178
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 29.11.2010 20:42

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Znalazł :D

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych