Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Hook walnięcia nożem/ blokada innych obrażeń


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.11.2010 00:54

Chciałem przechwycić uderzenie nożem w ent a resztę damage zablokować
zrobiłem to tak
public spawn(){
	new Float:origin[3]
	if(SsGetOrigin(origin))
	{
		new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
		if(ent){
			engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/present1.mdl")
			engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin)
			set_pev(ent, pev_classname, "prezent");
			set_pev(ent,pev_takedamage,DAMAGE_YES)
			set_pev(ent,pev_health,999999.0)
			set_pev(ent,pev_max_health,999999.0)
			set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX) 
			engfunc(EngFunc_SetSize,ent,Float:{-15.0,-15.0,-2.0},Float:{15.0,15.0,15.0}) 
			set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_TOSS)
			set_pev(ent,pev_gravity,1.0)
			RegisterHamFromEntity(Ham_TakeDamage, ent, "fwTakeDamage", 1)
		}
	}
}
model sie spawnuje
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	if((damagebits&(1<<2)) && is_user_alive(idattacker)){
		punkty[idattacker]++;
		remove_entity(this);
		return HAM_SUPERCEDE;
	}
	else
	{
		return HAM_SUPERCEDE;
	}
	return HAM_SUPERCEDE;
}

i nie wykrywa nawalam tym nożem po encie ale warunek nigdy nie jest spełniony :/
  • +
  • -
  • 0

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.11.2010 01:14

Rejestrujesz jako post, a robisz supercede, które jest wtedy bezsensowne ale czemu nie wykrywa bits to nie wiem ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.11.2010 01:25

1=pre
0=post
  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 28.11.2010 08:10

1=pre
0=post


no chyba nie

ewentualnie sprobuj traceattack
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.11.2010 16:40

odświeżam panowie :) dla testó wyświetliłem sobie wartość damagebits co się okazuje przy strzale ma ona taką samo wartość jak przy uderzeniu nożem
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 28.11.2010 17:10

hmm a myslales o sprawdzeniu broni gracza w pre* obrazen :?:
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.11.2010 17:46

if(get_user_weapon(idattacker, _, _)==CSW_KNIFE && is_user_alive(idattacker)){
		punkty[idattacker]++;
		remove_entity(this);
		return HAM_SUPERCEDE;
	}
server leży :D
  • +
  • -
  • 0

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 28.11.2010 17:52

wypisz sobie this oraz idattacker i wtedy napisz ze popelniles blad :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.11.2010 18:15

client_print(0,print_chat,"%d | %d | %d",this,idinflictor, idattacker)
pokazuje 101 | 1 | 1 czyli dobrze id enta i dalej id gracza
  • +
  • -
  • 0

#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 28.11.2010 18:27

hmm a pokaz caly kod albo wyswietl sobie rezultat tego

get_user_weapon(idattacker, _, _)

bo najwyrazniej w tym tkwi blad

a logow zadnych nie masz :?: qconsole?
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.11.2010 20:52

if(	bitsDamageType == DMG_BULLET | DMG_NEVERGIB
	&&	iInflictor == iAttacker
	&&	IsPlayer(iAttacker)
	&&	get_user_weapon(iAttacker) == CSW_KNIFE
	&&	pev(this, pev_dmg_take) > 0	){
		punkty[iAttacker]++;
		set_pev(this,pev_takedamage,DAMAGE_NO)
		set_pev(this,pev_dmg_take,DAMAGE_NO)
		set_pev(this,pev_solid,SOLID_NOT) 
		set_pev(this, pev_effects, (pev(this, pev_effects) | 128) )
	}
work ;P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych