Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomoc w Diablomod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Plo*

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:59
  • Lokalizacja:BP
Offline

Napisano 26.11.2010 22:53

Witam
Mam pytanie jak zmienić w dialomod aby "żale" te ze sklepiku w diablomodzie dawały mniej lub więcej expa?
  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 27.11.2010 00:42

Znajdź:
case 5:
		{
			if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
				return PLUGIN_HANDLED
			new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
			Give_Xp(id,exp)
			client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
Ta linijka odpowiada ile dostaniesz expa...
działa to w ten sposób że sprawdza pierw xpbonus mnoży go albo przez 3 lub też 10 potem dodaje lvl użytkownika aktualnej klasy mnożąc go jeszcze raz przez xpbonus dzielony przez 20 :D Ale to tylko moja teza.
  • +
  • -
  • 0

#3 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 27.11.2010 12:15

KariiO nie do końca.

To się mnoży tak:


liczba_expa_w_cvarach * losowa_liczba od 3 do 10 + ( poziom_gracza * liczba_expa_w_cvarach / 20 )

jak ktoś to załapie to jest niezły ;d

cały pies pogrzebany w ogrodzie polega na tym, żeby zmienić ostatnią liczbę (domyślnie "20"). Im będzie mniejsza, tym więcej expa dostanie gracz za runke.

Użytkownik FreZZy edytował ten post 27.11.2010 12:16


#4 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 27.11.2010 20:10

new exp = x

x =
Jeśli chcesz stałą wartość:
np.
new exp = 5

Wtedy zal zawsze bedzie dawal 5 expa.
Jesli chcesz sie bawic w rownania to:
np.
new exp = 5+player_lvl[id]/2

Wtedy będzie dawało 5 expa + (lvl gracza podzielic na 2 np. 20 lvl : 2 = 10 expa) = 15 expa

Użytkownik Firxen edytował ten post 27.11.2010 20:11

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych