Dobra, podmieniłem model.
Jak zrobić, aby sprite nie leciał w linii prostej tylko zakręcał prosto, ale kółkami?
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 24.11.2010 15:42
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 24.11.2010 14:44
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 24.11.2010 15:42
Napisano 24.11.2010 18:02
Napisano 24.11.2010 19:08
Napisano 25.11.2010 16:33
Napisano 25.11.2010 16:45
public item_fireball_prawy(id)
{
if (fired[id] > 0)
{
hudmsg(id,2.0,"Ognistej kuli mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (fired[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1)
{
fired[id] = 1
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "sprites/fireks_blue.spr")
engfunc(EngFunc_SetSize, fEntity, {-2.0, -2.0, -2.0}, {2.0, 2.0, 2.0})
engfunc(EngFunc_SetOrigin, fEntity, vOrigin)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"kamehame")
set_pev(fEntity, pev_solid, SOLID_BBOX)
set_pev(fEntity, pev_movetype, MOVETYPE_FLY)
set_pev(fEntity, pev_rendermode, kRenderTransAdd)
set_pev(fEntity, pev_renderamt, 255.0)
set_pev(fEntity, pev_scale, 1.20)
set_pev(fEntity, pev_owner, id)
//Send forward
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(fEntity)
write_short(sprite_beam)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(0)
write_byte(200)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 25.11.2010 16:45
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych