Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kolor Fireballa.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 24.11.2010 14:44

Witam. Czy da się zmienić kolor fireballa z białego na np. Niebieski? A jak nie, to jak mogę znaleźć niebieski model takowego fireballa?



Dobra, podmieniłem model.

Jak zrobić, aby sprite nie leciał w linii prostej tylko zakręcał prosto, ale kółkami?

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 24.11.2010 15:42


#2 Szymon035

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:570
  • Steam:steam
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Katowice / Żory
Offline

Napisano 24.11.2010 16:16

A możesz powiedzieć jak to zmieniłeś? Bo też bym chciał zmienić kolor :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 24.11.2010 18:02

o zakręcaniu prosto nawet na filozofii nie uczą xD
  • +
  • -
  • 3

#4 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 24.11.2010 19:08

@Szymon95

Podmieniłem model na Sprite jaki znalazłem na internecie.

@R3X

Chodzi mi o to, aby leciał on prosto, ale żeby zataczał koła. xD Że leci do danego punkty ale robi taką jakby spiralę.

#5 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 25.11.2010 16:33

tak jakby był schlany :P?
  • +
  • -
  • 0

#6 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 25.11.2010 16:45

No, że leci w linii prostej ale w powietrzy zatacza koła.

I jeszcze jedno. Mam taką funkcje:

public item_fireball_prawy(id)
{
if (fired[id] > 0)
{
hudmsg(id,2.0,"Ognistej kuli mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_HANDLED
}

if (fired[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1)
{
fired[id] = 1
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "sprites/fireks_blue.spr")

engfunc(EngFunc_SetSize, fEntity, {-2.0, -2.0, -2.0}, {2.0, 2.0, 2.0})
engfunc(EngFunc_SetOrigin, fEntity, vOrigin)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)

entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"kamehame")
set_pev(fEntity, pev_solid, SOLID_BBOX)
set_pev(fEntity, pev_movetype, MOVETYPE_FLY)
set_pev(fEntity, pev_rendermode, kRenderTransAdd)
set_pev(fEntity, pev_renderamt, 255.0)
set_pev(fEntity, pev_scale, 1.20)
set_pev(fEntity, pev_owner, id)



//Send forward
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)


message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(fEntity)
write_short(sprite_beam)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(0)
write_byte(200)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()
}
return PLUGIN_HANDLED
}


Efekt działa (ale na razie leci tylko prosto) lecz wogół niego jest czarny kwadrat, jak się go pozbyć?

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 25.11.2010 16:45





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych