Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ITEM] Darksteeldziałanie matematyczne


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 20.11.2010 14:05

Itemek darksteel odpowiada za zwiększanie obrażeń przy ataku na plecy. Moje pytanie brzmi, jak zmienic opis, aby nie pokazywało się '15+ 0.X*sila dodatkowych obrażeń' tylko, żeby od razu obliczał to i dawał wynik.

if (player_b_darksteel[id] > 0)
{
new ddam = floatround(player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)*3

num_to_str(player_b_darksteel[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Dostales 15 + 0.")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"*sila: ")
num_to_str(ddam,TempSkill,10)
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," dodatkowych obrazen kiedy uderzysz swojego wroga od tylu ")
}


Nie chce sam kombinować, bo nie jestem pr0 el0 PAWN'iak, a poza tym ostatni tydzień po kilka h dziennie poprawiałem errory w .sma... :huh:

Plusik za pomoc >D

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.11.2010 14:38


if (player_b_darksteel[id] > 0)

        {               

                new ddam = floatround(player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)*3



                num_to_str(player_b_darksteel[id],TempSkill,10)

                add(itemEffect,199,"Dostales")

                num_to_str(ddam,TempSkill,10)

                add(itemEffect,199,TempSkill)

                add(itemEffect,199," dodatkowych obrazen kiedy uderzysz swojego wroga od tylu ")

        }

  • +
  • -
  • 1

#3 FreZZy

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 20.11.2010 16:04

dzięki plusik zaraz sprawdze :>

Dodano 23 listopad 2010 - 19:27:
k działa super :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych