Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Opóźnienie i łączenie pluginów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 20.11.2010 12:27

siemanko. Mam takie 2 pytania:
1) Czy w amxxie jest taka komenda związana z opóźnieniem (przykładowo jak w pascalu jest funckja delay)
2) Jak połączyć żeby cześć kodu była czytana z jakiegoś innego (np na poczatku kodu opisuje COŚ i nazywam to public cos i w public_int ma mi to przeczytać z automatu bez wpisywania niczego w say itp)

odrazu mówie kodu nie mam jednak robie coś i te rzeczy są mi potrzebne

proszę o pomoc bd +;)
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 20.11.2010 12:50

set_task ? ^^ można nim ustawić aby funkcja pluginu działała po 2min np. ;P
  • +
  • -
  • 1

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10826
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 20.11.2010 13:02

2.

public plugin_init() 

{

   funkcja();

}



public funkcja(){

  client_print(0,print_console,"Funkcja uruchomiona")

}


  • +
  • -
  • 1

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 20.11.2010 14:54

co do pytanie numer 1 (bo ni 2 nie działa) przykładowo chce żeby po 10 sekundach gracz zmarł
ani to
set_task(3.0, "set_user_health (id, 0)", _, _, _, "b");
ani to
set_task(3.0, "user_kill", _, _, _, "b");

po prostu nie działa.. Może ktoś mi wytłumaczyć z czym to się je i jak używa?
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 20.11.2010 15:06

1.set_task, wystarczy znać podstawy, no i czytać co jest napisane.
2. Skoro ci taki zwykły trigger funkcji nie działa, to masz coś z metamodem prawdopodobnie bo plugin initialize zawsze się wykonuje. Albo po prostu nie umiesz czytać 'print_console' i sprawdzić tam gdzie powinieneś :|
  • +
  • -
  • 0

#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 20.11.2010 15:47

wytłumaczenie i pomoc?


edit. już sobie poradziłem do zamknięcia.

Użytkownik CheQ edytował ten post 21.11.2010 11:24

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych