Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Oslepienie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tennenberg

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 20.11.2010 10:22

Witam.

Chciałbym się dowiedzieć jak wydłużyć czas oślepienia, próbowałem ale mi nie wychodziło ;P

gMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
	message_begin(MSG_ONE,gMsgScreenFade,{0,0,0},id);
	write_short( 1<<15 );
	write_short( 1<<10 );
	write_short( 1<<12 );
	write_byte( 0 );
	write_byte( 0 );
	write_byte( 0 );
	write_byte( 255 );
	message_end();

Jeśli ktoś wie to proszę o pomoc

Dziękuje
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 20.11.2010 12:09

Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
długość - duration, czyli w tym kodzie to linijka
write_short( 1<<15 );
2 razy dłużej niż było to
write_short( 1<<16 );

  • +
  • -
  • 1

#3 Tennenberg

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 20.11.2010 14:08

to można określić o ile sec wzrasta ?

jeżeli 1 > 15 przypuśćmy to 2s to 1 > 16 to może być 4s?.

Dziękuje ci i tak :D

Użytkownik Tennenberg edytował ten post 20.11.2010 14:11

  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 20.11.2010 14:49

1<<12 == 1 sekunda
2 sekundy to 2*(1<<12) = 1<<13
3 sekundy to 3*(1<<12)
4 sekundy to 4*(1<<12) = 1<<14
itd
  • +
  • -
  • 0

#5 Tennenberg

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 20.11.2010 19:27

to 1 > 15 = 5 s?

na serwie od razu się rozjaśnia jak mam na 1 > 15 :D
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 20.11.2010 19:36

to holdtime też zwiększ (1<<10 masz)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych