Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

max lvl 800


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kiver

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 20.11.2010 10:14

Witam, wygenerowałem sobie ładnie 801 lvli tabelką DarkGl'a, wszytko pięknie zmieniam max staty i tutaj z if(poziom_gracza[id] < 201) na if(poziom_gracza[id] < 801) to mi wywala takie błędy :

http://img139.images...192/erroryw.png

Za pomoc stawie +
  • +
  • -
  • 0

#2 Mr.Whit3

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 20.11.2010 10:49

daj może linijke albo sma?
  • +
  • -
  • 0
Na GG: 7502883 pomagam odpłatnie ( chyba że to lekka edycja )
Pomogłem ?? Naciśnij Dołączona grafika !! Nic cię to nie kosztuje , a mnie Cieszy ^^

#3 kiver

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 20.11.2010 10:54

public SprawdzPoziom(id)
{
	if(poziom_gracza[id] < 801)
	{
	while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
	{
	poziom_gracza[id]++;
	set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
	}

	punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
	}
	ZapiszDane(id);
}

niby ta linijka
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych