Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#21
Napisano 29.12.2011 13:03
![]()
#22
Napisano 12.01.2012 19:47
#23
Napisano 17.02.2012 11:42
Pomoze ktos jak zrobić żeby przy zmianie klasy perk się nie odnawiał ?
#24
Napisano 19.02.2012 11:03
#25
Napisano 19.02.2012 16:19
public UstawNowaKlase(id)
i przed
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
dodaj takie coś
new temp;
if(perk_gracza[0][id])
{
temp = wytrzymalosc_perku[0][id];
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
wytrzymalosc_perku[0][id] = temp;
}
if(perk_gracza[1][id])
{
temp = wytrzymalosc_perku[1][id];
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);
wytrzymalosc_perku[1][id] = temp;
}Mr. Szybcioor to napisal
#26
Napisano 19.02.2012 16:48
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#define PLUGIN "[CODMOD] Wytrzymalosc Perku"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
#define ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC 35200
new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc;
new wytrzymalosc_perku[33];
new SyncHudObj;
/*---------
Aby korzystac z natywow
cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability
musisz dodac do swojego pluginu:
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
-----------*/
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "100");
cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "10");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public plugin_natives()
{
register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymalosc", 1);
register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1);
}
public cod_perk_changed(id, perk)
{
static poprzedni_perk[33];
if(poprzedni_perk[id] == perk) return;
wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0;
poprzedni_perk[id] = perk;
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
if(!cod_get_user_perk(id)) return;
new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc);
wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id];
if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0)
{
cod_set_user_perk(id, 0);
client_print(id, print_chat, "Twoj perk ulegl zniszczeniu.");
}
else
client_print(id, print_chat, "Pozostala wytrzymalosc twojego perku to %i.", wytrzymalosc_perku[id]);
}
public UstawWytrzymalosc(id, wartosc)
{
new max_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc);
wytrzymalosc_perku[id] = (wartosc > max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc;
}
public PobierzWytrzymalosc(id)
return wytrzymalosc_perku[id];
public PokazWytrzymalosc(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;
if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);
return;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
}
public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC))
set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b");
}
#27
Napisano 19.02.2012 17:19
#28
Napisano 28.02.2012 08:21
Czy muszę dodawać natywne CVARs do QTM_CodMod.sma ?
(Niestety język angielski)
Użytkownik Jarrod White edytował ten post 28.02.2012 08:22
#29
Napisano 28.02.2012 10:12
gdybys mial 2 perki to mozesz tak zrobic
public UstawNowaKlase(id)
i przedWczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
dodaj takie cośnew temp; if(perk_gracza[0][id]) { temp = wytrzymalosc_perku[0][id]; UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0); wytrzymalosc_perku[0][id] = temp; } if(perk_gracza[1][id]) { temp = wytrzymalosc_perku[1][id]; UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1); wytrzymalosc_perku[1][id] = temp; }
Mr. Szybcioor to napisal
Tamta wytrzymałość perku była w silniku coda dlatego można było to dodac do wczytajdane, żeby naprawić tego buga to troszkę trzeba się pomęczyć
#30
Napisano 17.04.2012 16:43
#31
Napisano 17.04.2012 16:44
public PokazWytrzymalosc(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;
if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);
return;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
}
Usuń.
#32
Napisano 19.04.2012 18:51
#33
Napisano 23.04.2012 14:30
![]()
....
#34
Napisano 27.10.2012 16:46
#36
Napisano 10.08.2013 18:27
Wiem że odkop ale nie rozumiem
Aby korzystac z natywow cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability musisz dodac do swojego pluginu: native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza. native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
Chodzi mi o to czy mam to dopisać do silnika coda czy do każdego pluginu osobno
Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]
#38
Napisano 04.12.2013 21:14
A co mam zrobić jeśli wytrzymałość nie spada i mam ciągle 200/200 (200/200- tak ustawilem)
#39
Napisano 05.08.2014 10:58
Nieogarniam jak to zrobić nakłada mi sie perk i wytrzymałość co zrobić proszę o pomoc
#40
Napisano 01.08.2015 22:36
Zrobiłem to w swoim Hudzie QTM COD MODA ale jest cały czas 0/100 możesz mi to wytłumaczyć ? daje sma
Załączone pliki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod









QTM_CodMod.amxx






