Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Wytrzymałość Perku

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#21 aVee`

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:AdaM
  • Lokalizacja:STG
Offline

Napisano 29.12.2011 13:03

Ja z takim samym pytaniem.
  • +
  • -
  • 0


Dołączona grafika


#22 robaloss

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:157
  • Imię:haha
  • Lokalizacja:Wejherowo
Offline

Napisano 12.01.2012 19:47

lepiej zrobic by wyrzucal ale to latwe chwilowo niec mam kompa... walniety wiatraczek zachwile ide po karte graf to dam jak to zrobic
  • +
  • -
  • 0

#23 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 17.02.2012 11:42

Cos dojsc z tym wiatraczkiem nie mozesz ;]
Pomoze ktos jak zrobić żeby przy zmianie klasy perk się nie odnawiał ?
  • +
  • -
  • 0

#24 WolnoMysle

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rakoniewice
Offline

Napisano 19.02.2012 11:03

Tak dokładnie to w którym miejscu to dać? Tam gdzie sa wszystkie natywy ?
  • +
  • -
  • 0

#25 robaloss

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:157
  • Imię:haha
  • Lokalizacja:Wejherowo
Offline

Napisano 19.02.2012 16:19

gdybys mial 2 perki to mozesz tak zrobic



public UstawNowaKlase(id)

i przed
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

dodaj takie coś

new temp;
if(perk_gracza[0][id])
{
temp = wytrzymalosc_perku[0][id];
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
wytrzymalosc_perku[0][id] = temp;
}
if(perk_gracza[1][id])
{
temp = wytrzymalosc_perku[1][id];
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);
wytrzymalosc_perku[1][id] = temp;
}

Mr. Szybcioor to napisal
  • +
  • -
  • 0

#26 misiek111232

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 19.02.2012 16:48

QTM. Peyote w jednym temacie dał to sma że tu jest naprawione

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#define PLUGIN "[CODMOD] Wytrzymalosc Perku"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
#define ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC 35200
new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc;
new wytrzymalosc_perku[33];
new SyncHudObj;
/*---------
Aby korzystac z natywow
cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability
musisz dodac do swojego pluginu:
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
-----------*/
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "100");
cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "10");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public plugin_natives()
{
register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymalosc", 1);
register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1);
}

public cod_perk_changed(id, perk)
{
static poprzedni_perk[33];

if(poprzedni_perk[id] == perk) return;

wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0;

poprzedni_perk[id] = perk;
}

public Death()
{
new id = read_data(2);

if(!cod_get_user_perk(id)) return;

new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc);
wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id];
if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0)
{
  cod_set_user_perk(id, 0);
  client_print(id, print_chat, "Twoj perk ulegl zniszczeniu.");
}
else
  client_print(id, print_chat, "Pozostala wytrzymalosc twojego perku to %i.", wytrzymalosc_perku[id]);
}
public UstawWytrzymalosc(id, wartosc)
{
new max_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc);
wytrzymalosc_perku[id] = (wartosc > max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc;
}
public PobierzWytrzymalosc(id)
return wytrzymalosc_perku[id];
public PokazWytrzymalosc(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;

if(!is_user_alive(id))
{
  remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);
  return;
}
 
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
}
public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC))
  set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b");
}

  • +
  • -
  • 1

#27 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 19.02.2012 17:19

A sprawdzał to ktoś już ?;d
  • +
  • -
  • 0

#28 Jarrod White

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
Offline

Napisano 28.02.2012 08:21

Nie ma pracy dla mnie.Trwałość zresetowane ze zmianą klasy.

Czy muszę dodawać natywne CVARs do QTM_CodMod.sma ?

(Niestety język angielski)

Użytkownik Jarrod White edytował ten post 28.02.2012 08:22

  • +
  • -
  • 0

#29 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 28.02.2012 10:12

gdybys mial 2 perki to mozesz tak zrobic



public UstawNowaKlase(id)

i przed

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

dodaj takie coś

new temp;
if(perk_gracza[0][id])
{
temp = wytrzymalosc_perku[0][id];
UstawPerk(id, perk_gracza[0][id], wartosc_perku_gracza[0][id], 0, 0);
wytrzymalosc_perku[0][id] = temp;
}
if(perk_gracza[1][id])
{
temp = wytrzymalosc_perku[1][id];
UstawPerk(id, perk_gracza[1][id], wartosc_perku_gracza[1][id], 0, 1);
wytrzymalosc_perku[1][id] = temp;
}

Mr. Szybcioor to napisal


Tamta wytrzymałość perku była w silniku coda dlatego można było to dodac do wczytajdane, żeby naprawić tego buga to troszkę trzeba się pomęczyć ;P
  • +
  • -
  • 0

#30 Kierek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:32
  • Lokalizacja:ciach
Offline

Napisano 17.04.2012 16:43

A jak w ogóle usunąć ten napis na ekranie: Wytrzymalosc perku: 0/100 ? Proszę o pomoc!
  • +
  • -
  • 0

#31 no - name

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Tarnów
Offline

Napisano 17.04.2012 16:44


public PokazWytrzymalosc(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;

if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);
return;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
}


Usuń.
  • +
  • -
  • 0

#32 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.04.2012 18:51

Yyy jeszcze set_task wypadało by usunać
  • +
  • -
  • 0

#33 revoolution

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:93
Offline

Napisano 23.04.2012 14:30

Czy istnieje możliwość, aby wytrzymałość spadała z każdą rundą, a nie tylko wtedy gdy player zginie ?
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_B50307_FFFFFF_000000.png

....

b_350_20_000000_B50307_FFFFFF_000000.png


#34 Verxuss

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:32
  • Lokalizacja:Lanckorona
Offline

Napisano 27.10.2012 16:46

Mam pytanie: Jak ustawić ,że zabiera 10 wytrzymałości a nie 20? Albo proszę o ten plugin zmieniony od razu na 10 :)

#35 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 27.10.2012 17:42

Verxuss, czytaj pierwszy post!

cvary
cod_maxperkdurability - ustala maksymalną wytrzymałość perku.
cod_perkdamage - ustala ile wytrzymałości zabiera śmierć gracza.

Czyli ustaw
cod_maxperkdurability "100"
cod_perkdamage "10"
Wpisz to w amxx.cfg lub codmod.cfg
  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#36 adif11

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 10.08.2013 18:27

Wiem że odkop ale nie rozumiem

Aby korzystac z natywow
cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability
musisz dodac do swojego pluginu:
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.

 

Chodzi mi o to czy mam to dopisać do silnika coda czy do każdego pluginu osobno


Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#37 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 10.08.2013 21:45

Jeśli chcesz wyświetlić w innym pluginie wartość perku lub ustawić jego wartość np. kupując w sklepie naprawę to musisz użyć tych natywów.
  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#38 Bartek:D

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Głogówek
Offline

Napisano 04.12.2013 21:14

A co mam zrobić jeśli wytrzymałość nie spada i mam ciągle 200/200 (200/200- tak ustawilem)


  • +
  • -
  • 0

#39 Cody37

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:47
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 05.08.2014 10:58

Nieogarniam jak to zrobić nakłada mi sie perk i wytrzymałość co zrobić proszę o pomoc


  • +
  • -
  • 0

#40 tomala1997

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:tbg
Offline

Napisano 01.08.2015 22:36

Zrobiłem to w swoim Hudzie QTM COD MODA ale jest cały czas 0/100  możesz mi to wytłumaczyć ? daje sma 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

1 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych