Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

/sklep dla Cod'a

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 damian1819

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 19.11.2010 20:28

Bardzo serdecznie prosiłbym was o dodanie do mojego cod'a Załączony plik  QTM_CodMod.sma   50,51 KB  40 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx sklepu.Sklep miałby działać na komendzie /sklep.Znależść tam by się miały :
1:Małe lekarstwo +50hp 5000$
2:Duże lekarstwo +100hp 8000$
3:Doświadczenie +100exp'a 5000$
4:Super doświadczenie +300exp'a 10000$
5:Losowy item 3000$

Jężeli miałby ktoś inny sklep (podobny) również prosiłbym o "zapodanie".
Z góry dzięki!!!

  • +
  • -
  • 0

#2 TheMazzir

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Ukryta
Offline

Napisano 22.11.2010 11:37

Rejestrujesz komendę:

register_clcmd("say /sklep", "sklep")

Potem na samym końcu dodajesz:

// SKLEP START

public sklep(id)
{
    new sklep = menu_create("\rSklep:", "wybieranie");
    
    menu_additem(sklep,"Male Lekarstwo \r[+50hp] \yKoszt: \r5000$","1",0)
    menu_additem(sklep,"Duze Lekarstwo \r[+100hp] \yKoszt: \r8000$","2",0)
    menu_additem(sklep,"Doswiadczenie \r[+100 exp] \yKoszt: \r5000$","3",0)
    menu_additem(sklep,"Super Doswiadczenie \r[+300 exp] \yKoszt: \r10000$","4",0)
    menu_additem(sklep,"Losowy Item \r[Losowy Przedmiot] \yKoszt: \r3000$","5",0)
    
    menu_setprop(sklep, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
    
    menu_display(id, sklep, 0)
}

public wybieranie(id, sklep, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
    {
	menu_destroy(sklep);
	return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    menu_display(id, sklep);
    new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
    new hp = get_user_health(id);
   
    switch(item)
    {
        case 0:{
            new koszt = 5000;
			if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
			{
				client_print(id, print_chat, "Jestes w pelni uleczony.");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			if (kasa_gracza<koszt)
			{
				client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
			new ammount=50;
			new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
			set_user_health(id, nowe_zdrowie);
        }
        case 1:{
            new koszt = 8000;
			if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
			{
				client_print(id, print_chat, "Jestes w pelni uleczony.");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			if (kasa_gracza<koszt)
			{
				client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
			new ammount=100;
			new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
			set_user_health(id, nowe_zdrowie);
        }
        case 2:{
            new koszt = 5000;
			if (kasa_gracza<koszt)
			{
				client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
			doswiadczenie_gracza[id] += 100;
        }
        case 3:{
            new koszt = 10000;
			if (kasa_gracza<koszt)
			{
				client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
			doswiadczenie_gracza[id] += 300;
        }
        case 5:{
            new koszt = 3000;
            if(cs_get_user_money(id) < koszt){
                client_print(id,print_center,"Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
        DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
        cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-3000,1);

        }
    }
    menu_destroy(sklep)
    return PLUGIN_HANDLED
}

// SKLEP END

  • +
  • -
  • 0

#3 Gutaj

    I Can Fly

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:667
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.11.2010 17:36

Już ci to zrobię aby nie było pytań w którym miejscu itp.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#4 TheMazzir

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Ukryta
Offline

Napisano 22.11.2010 20:05

Heh no nie miałem akurat dostępu do amxx studio to napisałem i wkleiłem tak o :rolleyes:
[warn="Abes Mapper"]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.[/warn] ;) Bo jak widzisz to trochę mało mam :D

Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 24.11.2010 22:29

  • +
  • -
  • 0

#5 Gutaj

    I Can Fly

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:667
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.11.2010 10:15

Ja także nie używałem amxx studio :-) tylko notepad ++
  • +
  • -
  • 0

#6 TheMazzir

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Ukryta
Offline

Napisano 27.11.2010 09:39

Nie wiedziałem, że w notepad da się w sma zapisać ;P Mogłem się domyśleć przecież w C++ można zapisać plik cpp w notatniku xD
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych