Rejestrujesz komendę:
register_clcmd("say /sklep", "sklep")Potem na samym końcu dodajesz:
// SKLEP START
public sklep(id)
{
new sklep = menu_create("\rSklep:", "wybieranie");
menu_additem(sklep,"Male Lekarstwo \r[+50hp] \yKoszt: \r5000$","1",0)
menu_additem(sklep,"Duze Lekarstwo \r[+100hp] \yKoszt: \r8000$","2",0)
menu_additem(sklep,"Doswiadczenie \r[+100 exp] \yKoszt: \r5000$","3",0)
menu_additem(sklep,"Super Doswiadczenie \r[+300 exp] \yKoszt: \r10000$","4",0)
menu_additem(sklep,"Losowy Item \r[Losowy Przedmiot] \yKoszt: \r3000$","5",0)
menu_setprop(sklep, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, sklep, 0)
}
public wybieranie(id, sklep, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(sklep);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, sklep);
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new hp = get_user_health(id);
switch(item)
{
case 0:{
new koszt = 5000;
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
client_print(id, print_chat, "Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=50;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
}
case 1:{
new koszt = 8000;
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
client_print(id, print_chat, "Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=100;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
}
case 2:{
new koszt = 5000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
doswiadczenie_gracza[id] += 100;
}
case 3:{
new koszt = 10000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
doswiadczenie_gracza[id] += 300;
}
case 5:{
new koszt = 3000;
if(cs_get_user_money(id) < koszt){
client_print(id,print_center,"Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-3000,1);
}
}
menu_destroy(sklep)
return PLUGIN_HANDLED
}
// SKLEP END