Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD - Problem z modelem gracza dla nowej klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Barts

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.11.2010 21:17

Witam,
Mam problem z pluginem coda.
Dopisuje w public Odrodzenie(id)
case camper:
	{
	cs_set_user_model(id, "player1") 
	}
I w public plugin_precache()
precache_model("models/modeledocodmoda/player1.mdl")
I komplikuje plugin, wszystko dobrze, wrzucam na serwer. Wchodzę na tą klasę i nic. W plugin.ini mam wpisane
qtm_codmod.amxx debug
Modele są do dobrego katalogu wrzucone, moduły aktywowane.
Wszystko mi działa, tylko nie model gracza na klasie camper, wchodząc na niego posiadam modele standardowe.
Model jest sprawny na 100%, bo na deathrunie mi działał z innym pluginem.
Czy trzeba wpisać w odrodzenie?
Czytałem na forum o tym, ale nie znalazłem dobrego sposobu.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych