←  Nowości

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

  • +
  • -
QTM. Peyote - zdjęcie QTM. Peyote 18.11.2010

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB   39673 Ilość pobrań
Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 18.11.2010

Czy takie rozbicie każdy item i klasa na odzielne pluginy jest dobre nie jestem do końca przekonany ale to moje zdanie
co prawda łatwiej się czymś takim zarządza
Odpowiedz

  • +
  • -
MieTeK_ - zdjęcie MieTeK_ 18.11.2010

W końcu dałeś tego cod moda :)
Moje uczucia wyrażam tym filmikiem http://patrz.pl/filmy/id/1096707 :P
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 18.11.2010

Nie lepszym pomyslem bylo by uzycie tablic dynamicznych :?:

i przydaly by sie przyklady jak zrobic klase i perk(dziwna nazwa) zeby znowu nie spamowali ludzie takimi tutkami w tutorialach
Odpowiedz

  • +
  • -
QTM. Peyote - zdjęcie QTM. Peyote 18.11.2010

Czy takie rozbicie każdy item i klasa na odzielne pluginy jest dobre nie jestem do końca przekonany ale to moje zdanie
co prawda łatwiej się czymś takim zarządza

Prawda mniejsza wydajność.

perk(dziwna nazwa)

Wiem, taką wymyślili twórcy Call of Duty:MW.

Nie lepszym pomyslem bylo by uzycie tablic dynamicznych

Po co ?
Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 18.11.2010 19:49
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 18.11.2010

a no co do rozbicia to mogles spokojnie w glownym pluginie zrobic te klasy i "perki" bo masz funkcje od tego wiec praktycznie ctrl+c ctrl+v dobrze uzyc wystarczy i juz to lepiej wyglada xD
Odpowiedz

  • +
  • -
QTM. Peyote - zdjęcie QTM. Peyote 18.11.2010

Łatwiej będzie podawać perki i klasy na forum - nie będzie trzeba edytować w *.sma, właśnie o to płakali :'( , więc zrobiłem i tyle, teraz niech inni się martwią. Nie będą chcieli to zostaną przy starym.
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 18.11.2010

chodzilo mi o standardowe klasy w glownym sma a dodatkowe niech sobie robia xD
Odpowiedz

pAC - zdjęcie pAC 18.11.2010

czyli teraz za kazdym razem gdy chcemy dodac itemy musimy tworzyc perka?
Odpowiedz

  • +
  • -
kasza - zdjęcie kasza 18.11.2010

Kazano mi napisać więc pisze :P

Maoahi: ze jak zmieniasz postac to lvl przechodzi na inna postac
Maoahi: czy tak ma byc czy bug?
Maoahi: jesli tak ma byc to jak zmienic zeby to zostawalo

Odpowiedz

  • +
  • -
QTM. Peyote - zdjęcie QTM. Peyote 18.11.2010

Kazano mi napisać więc pisze :P

Maoahi: ze jak zmieniasz postac to lvl przechodzi na inna postac
Maoahi: czy tak ma byc czy bug?
Maoahi: jesli tak ma byc to jak zmienic zeby to zostawalo

Ten CodMod był przez miesiąc testowany na serwerze z wieloma graczami, więc... zobaczę o co chodzi. :D
Odpowiedz

gagarin17 - zdjęcie gagarin17 18.11.2010

a tak w skrocie mozna powiedziec co dodane?
jakies klasy new?
itemy?

lvl dodaje sobie w CVARACH ??
Odpowiedz

  • +
  • -
QTM. Peyote - zdjęcie QTM. Peyote 18.11.2010

To jest nowa wersja poprzedniego codmoda a nie nowe klasy, ale owszem nowe perki(itemy) są.
Poziomów na razie nie idzie dodawać, ale wystarczy mały plugin który niedługo dodam. Chyba, że ktoś mnie wyprzedzi. ;]
Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 18.11.2010 21:01
Odpowiedz

gagarin17 - zdjęcie gagarin17 18.11.2010

raczej zostane przy starym wydaje sie byc prosty i dobry :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Kusek - zdjęcie Kusek 18.11.2010

ładniusia robota ^^ czekałem na tą wersje ^^
Odpowiedz

  • +
  • -
QTM. Peyote - zdjęcie QTM. Peyote 18.11.2010

raczej zostane przy starym wydaje sie byc prosty i dobry :)

Masz rację wydaje się :)
Tak na poważnie to myślę, że to kwestia przyzwyczajenia.

Dodano 18 listopad 2010 - 21:19:

czyli teraz za kazdym razem gdy chcemy dodac itemy musimy tworzyc perka?


Perk to to samo co item. Tylko nazwa zmieniona.
Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 18.11.2010 21:10
Odpowiedz

  • +
  • -
Karrypto - zdjęcie Karrypto 18.11.2010

teraz mały tutek co i jak z klasami i itemami i bedzie git bo w tym momencie jestem przerażony :D
wczesniejszy cod miał łatwiejsze funkcje troszke ;]
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 18.11.2010

Czy ta wersja działa na botach? W starej widziałem opcję #define BOTY, a tutaj tego nie widzę...
Odpowiedz

pAC - zdjęcie pAC 18.11.2010

Perk to to samo co item. Tylko nazwa zmieniona.


Chodzi mi o osobny plik trzeba bedzie robic za kazdym razem gdy chcemy dodac item
dostalem item wsparcie dostajemy 2 rakiety , ale przy pomoc E nie mozna ich uzyc nie dziala czy moze cos z komenda useperk?



if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)


o co kaman ? 2 pkt na lvl?


ulatwilo sie teraz troche w klase dodawanie jej "mocy" za co + Peyote ;) mniej motaniny z szukaniem ;)
Użytkownik pAC edytował ten post 18.11.2010 22:12
Odpowiedz

  • +
  • -
QTM. Peyote - zdjęcie QTM. Peyote 18.11.2010

dostalem item wsparcie dostajemy 2 rakiety , ale przy pomoc E nie mozna ich uzyc nie dziala czy moze cos z komenda useperk?

Tak - komenda useperk lub radio3 standardowo to jest przycisk C.

if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
To po prostu ogranicza ilość punktów.

Dodano 18 listopad 2010 - 22:25:

Czy ta wersja działa na botach? W starej widziałem opcję #define BOTY, a tutaj tego nie widzę...


Masz rację, nie ma tego, ale myślę, że jeżeli napiszesz na forum to ktoś ci to zrobi.
Odpowiedz