Witam. Mam pytanie czy napisał by mi ktoś kody do tego aby zmniejszyć lub zwiększyć szybkość ładowania się mocy na nożu? Chodzi mi o to aby ktoś napisał mi do każdej klasy jaki odpowiada kod na to. Dziękuje dam plusa.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Moce na nożuKody do kazdej klasy
Temat rozp. Szymon035, 18.11.2010 14:05
2 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 18.11.2010 14:52
Cała poezja mieści się w funkcji:
Za prędkość ładowania na nożu poszczególnych klas odpowiada ten kodzik(u mnie jest troszkę zmieniony):
Tam gdzie są liczby typu 2.0, czy 4.0 jest ustalana prędkość ładowania.
Dam Ci przykład zmienionego czasu ładowania dla zabójcy:
Liczba 5.0 mieści się w tej linijce i wyznacza prędkość standardową ładowania:
client_PreThink ( id )
Za prędkość ładowania na nożu poszczególnych klas odpowiada ten kodzik(u mnie jest troszkę zmieniony):
else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/50.0)
if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/50.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/50.0))
}
else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0
Tam gdzie są liczby typu 2.0, czy 4.0 jest ustalana prędkość ładowania.
Dam Ci przykład zmienionego czasu ładowania dla zabójcy:
else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=4.0W ten sposób zabójca ląduje się 20 sekund, gdyż 5.0 * 4.0 = 20
Liczba 5.0 mieści się w tej linijce i wyznacza prędkość standardową ładowania:
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/50.0)
Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 18.11.2010 14:53
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych