←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Moce na nożu

Zablokowany

  • +
  • -
Szymon035 - zdjęcie Szymon035 18.11.2010

Witam. Mam pytanie czy napisał by mi ktoś kody do tego aby zmniejszyć lub zwiększyć szybkość ładowania się mocy na nożu? Chodzi mi o to aby ktoś napisał mi do każdej klasy jaki odpowiada kod na to. Dziękuje dam plusa.
Odpowiedz

MaDaFaKa - zdjęcie MaDaFaKa 18.11.2010

Cała poezja mieści się w funkcji:

client_PreThink ( id )

Za prędkość ładowania na nożu poszczególnych klas odpowiada ten kodzik(u mnie jest troszkę zmieniony):

else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/50.0)

if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/50.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/50.0))
}
else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0

Tam gdzie są liczby typu 2.0, czy 4.0 jest ustalana prędkość ładowania.
Dam Ci przykład zmienionego czasu ładowania dla zabójcy:
else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=4.0
W ten sposób zabójca ląduje się 20 sekund, gdyż 5.0 * 4.0 = 20
Liczba 5.0 mieści się w tej linijce i wyznacza prędkość standardową ładowania:

new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/50.0)

Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 18.11.2010 14:53
Odpowiedz

  • +
  • -
Szymon035 - zdjęcie Szymon035 18.11.2010

Aha Dziękuję Bardzo leci plusik :)
Odpowiedz
Zablokowany