Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Moce na nożuKody do kazdej klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szymon035

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:570
  • Steam:steam
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Katowice / Żory
Offline

Napisano 18.11.2010 14:05

Witam. Mam pytanie czy napisał by mi ktoś kody do tego aby zmniejszyć lub zwiększyć szybkość ładowania się mocy na nożu? Chodzi mi o to aby ktoś napisał mi do każdej klasy jaki odpowiada kod na to. Dziękuje dam plusa.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.11.2010 14:52

Cała poezja mieści się w funkcji:

client_PreThink ( id )

Za prędkość ładowania na nożu poszczególnych klas odpowiada ten kodzik(u mnie jest troszkę zmieniony):

else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/50.0)

if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/50.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/50.0))
}
else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0

Tam gdzie są liczby typu 2.0, czy 4.0 jest ustalana prędkość ładowania.
Dam Ci przykład zmienionego czasu ładowania dla zabójcy:
else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=4.0
W ten sposób zabójca ląduje się 20 sekund, gdyż 5.0 * 4.0 = 20
Liczba 5.0 mieści się w tej linijce i wyznacza prędkość standardową ładowania:

new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/50.0)

Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 18.11.2010 14:53


#3 Szymon035

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:570
  • Steam:steam
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Katowice / Żory
Offline

Napisano 18.11.2010 15:08

Aha Dziękuję Bardzo leci plusik :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych