Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z BulletDamageMam prblem z tym pluginem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Witexor

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Imię:Kajtek
  • Lokalizacja:Knurów
Offline

Napisano 17.11.2010 16:57

Witam. Otóż mam taki problem. Gdy zainstaluje tego plugina i działa, lecz wyskakuje błąd w logach
L 11/17/2010 - 00:08:48: Invalid player id 0
L 11/17/2010 - 00:08:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bulletdamage.amxx")
L 11/17/2010 - 00:08:48: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker")
L 11/17/2010 - 00:08:48: [AMXX] [0] text3p1Uqk.sma:<wow>n_damage (line 27)

I po jakims czasie crash.

Dlaczego? Pomoże ktoś?
  • +
  • -
  • 0

#2 Milek

    Powracam..

  • Power User

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:528
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Anglia
Offline

Napisano 17.11.2010 17:07

zainstaluje amx_super.axmm :)
  • +
  • -
  • 0

#3 O bosHe

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 17.11.2010 17:17

Ten plugin tak ma.Zainstaluj amx_super lub adwanced bullet damage-lepsza wersja bullet damage, działa na 100%
  • +
  • -
  • 0

#4 Witexor

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Imię:Kajtek
  • Lokalizacja:Knurów
Offline

Napisano 17.11.2010 17:24

Niestety ten advanced bullet damage również próbowałem i to samo.
i mam równiez amx_super ale wyłączone. Załącze i zobacze ci bd działać :)

Użytkownik Witexor edytował ten post 17.11.2010 17:26

  • +
  • -
  • 0

#5 O bosHe

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 17.11.2010 17:30

Heh.Bardzo dziwne...Ja mam na serverze od 6 miesiecy i nic sie nie stalo...W takim razie zainstaluj amx_super
  • +
  • -
  • 0

#6 Witexor

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Imię:Kajtek
  • Lokalizacja:Knurów
Offline

Napisano 18.11.2010 06:54

amx_super włączone i dalej te errory są :/ HELP <_<

dodaje że chodzi o diablo moda 5.9l

Dodano 19 listopad 2010 - 14:10:
odkopuje pomoże ktoś\?

Użytkownik Witexor edytował ten post 18.11.2010 06:56

  • +
  • -
  • 0

#7 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.11.2010 15:22

amx_super gryzie się z diablo modem.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#8 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 19.11.2010 15:45


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "on_damage", 1)

register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")

g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")

g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}

public on_new_round()
{
g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true
}


public on_damage(id, attacker, Float:damage, Float:vecDir[3], ptr, bitsDamageType)
{
if(g_enabled)
{
if(g_showrecieved)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", floatround(damage))
}

if(is_user_alive(attacker)/* && bitsDamageType & DMG_BULLET*/) // not attach to grenades
{
switch(g_enabled)
{
case 1: {
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", floatround(damage))
}
case 2: {
if(ExecuteHam(Ham_FVisible, id, attacker))
{
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", floatround(damage))
}
}
}
}
}
}


Sprawdź :P oryginalny abd seby tyle ze oparty o Hama zamiast o FakeMeta(też jego autorstwa)
  • +
  • -
  • 0

#9 Witexor

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Imię:Kajtek
  • Lokalizacja:Knurów
Offline

Napisano 20.11.2010 16:12

ten plugin nie pomógł :( Jakies inne wyjścia?

Dodano 20 listopad 2010 - 20:25:
Wybaczcie że znów odswieżam i tym samym spam ale to mi jest na szybko potrzebne :/ bo to na serwerownia muszę mieć na której jest full graczy.
Proszę pomóż ktoś :)
  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.11.2010 22:44

daj sma pluginu którego masz teraz
  • +
  • -
  • 0

#11 Witexor

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Imię:Kajtek
  • Lokalizacja:Knurów
Offline

Napisano 21.11.2010 10:27

// Comment out this define to show only damage done, otherwise this will show damage recieved also. 
#define DAMAGE_RECIEVED

#include <amxmodx>

new g_MsgSync

#if defined DAMAGE_RECIEVED
new g_MsgSync2
#endif

public plugin_init()
{
register_plugin("Damage Done", "0.4", "Manip")

register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")

g_MsgSync = CreateHudSyncObj()

#if defined DAMAGE_RECIEVED
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif
}

public on_damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id)

#if defined DAMAGE_RECIEVED
// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
{
new damage = read_data(2)

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
#else
if ( is_user_connected(attacker) )
{
new damage = read_data(2)
#endif
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
}
}



oto sma tego pluginu który teraz mam
  • +
  • -
  • 0

#12 Gutaj

    I Can Fly

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:667
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.11.2010 10:29

A spróbuj ten czy będzie ci działał??

Cvary

amx_bulletdamage_recieved "1" // 1 - włącza, 0 - wyłacza pokazywanie otrzymanych obrażeń.
amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - pokazuje zadane obrażenia, 2 - pokazuje zadane obrażenia, ale nie przez ściane



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")	
	register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
	
	g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
	g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")	
	
	g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()	
	g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}

public on_new_round()
{
	g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
	if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true	
}

public on_damage(id)
{
	if(g_enabled)
	{		
		static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
		static damage; damage = read_data(2)		
		if(g_showrecieved)
		{			
			set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
			ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)		
		}
		if(is_user_connected(attacker))
		{
			switch(g_enabled)
			{
				case 1: {
					set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
					ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)				
				}
				case 2: {
					if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
					{
						set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
						ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)				
					}
				}
			}
		}
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#13 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.11.2010 12:28


#include <amxmodx> 



new g_MsgSync 



new g_MsgSync2 



public plugin_init() 

{ 

	register_plugin("Damage Done", "0.4", "Manip") 

	

	register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0") 

	

	g_MsgSync = CreateHudSyncObj() 

	

	g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj() 

} 



public on_damage(id) 

{ 

	if(!is_user_alive(id)){

		return PLUGIN_CONTINUE;

	}

	new attacker = get_user_attacker(id) 

	

	if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) ) 

	{ 

		new damage = read_data(2) 

		

		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1) 

		ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage) 

		if ( is_user_connected(attacker) ) 

		{ 

			new damage = read_data(2) 

			set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1) 

			ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage) 

		} 

	}

	return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 0

#14 Witexor

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Imię:Kajtek
  • Lokalizacja:Knurów
Offline

Napisano 27.11.2010 14:28

Dalej ten problem :(

Kurcze może macie inne pomysły ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych