←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem z trzecią frakcją diablo mod

Locked

  • +
  • -
remikx12's Photo remikx12 16.11.2010

Witam wszystkich.
Mam mały problem z moim diablo modem, a właściwie z trzecią frakcją.
Dodałem takie frakcje :
1.Bohaterowie
2.Potwory
3.Premium

Lecz kiedy próbuję wejść w premium echo. Brak odpowiedzi. Jakby w ogóle tej frakcji nie było. Wklejam kawałek .sma:

public select_class(id,lx[])
{
new text4[512]
format(text4, 511,"\yWybierz Rodzaj Frakcji: ^n\r1. \wBohaterowie^n\r2. \wPotwory^n\r3. \wPremium")

new keysczwarta
keysczwarta = (1<<0)|(1<<1)
show_menu(id, keysczwarta,text4, -1, "Wybierz Klase")
}

public select_class_menu(id, key)
{
new lx[19] // <-- w nawiasie wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
PokazKlasy(id,lx)
}
case 1:
{
ShowKlasy(id,lx)
}
case 2:
{
Premium(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])

CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}
public PokazKlasy(id,lx[])
{
new flags[17]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,18) //<--- tu, gdzie jest 16 wpisz liczbę swoich klas
new text3[512]
asked_klass[id]=0
for(new i=0;i<8;i++) //Tego masz nigdy nie zmieniać

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości

{
format(text3, 512,"\yBohaterowie: ^n\w1. \yMag^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \ySkrytobojca^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yLowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
}

new keyspiata
keyspiata = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, keyspiata, text3, -1, "Lok")
}

public PokazMeni(id, key)
{
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Mag
* 2:Druid
* 3:Paladyn
* 4:Zabojczyni
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Skrytobojca
* 8:Lowca
* 9:Wstecz
*/
new lx[19] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0

switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1:
{
player_class[id] = Druid
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojczyni
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 6:
{
player_class[id] = Skrytobojca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 8:
{
select_class(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yPotwory: ^n\w1. \yAndriel^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yGrinswold^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yFernando^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yIzual^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yBaal^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yNemesis^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yShardhead^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yHellhound^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])

new szosta
szosta = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, szosta,text2, -1, "Klasy")

}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Andriel
* 2:Grinswold
* 3:Fernando
* 4:Izual
* 5:Baal
* 6:Nemesis
* 7:Shardhead
* 8:Hellhound
* 9:Wstecz do menu wyboru
*/
new lx[19] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0

switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = Andriel
player_b_knifemaster[id] = 5
c_resp[id] = 5
}
case 1: { // 2
player_class[id] = Grinswold
c_theif[id] = 850
c_darksteel[id] = 35
}
case 2: { // 3
player_class[id] = Fernando
player_b_smokehit[id] = 4
c_darksteel[id] = 30
}
case 3: { // 4
player_class[id] = Izual
c_blind[id] = 4
}
case 4: { // 5
player_class[id] = Baal
c_darksteel[id] = 0
}
case 5: { // 6
player_class[id] = Nemesis
}
case 6: { // 7
player_class[id] = Shardhead
}
case 7: { // 8
player_class[id] = Hellhound
}
case 8: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}
public Premium(id,lx[]) {
new texto[512]
asked_klass[id]=0
format(texto, 511,"\yPremium: ^n\w1. \ySzkielet^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yBerserker^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][17],player_class_lvl[id][18])

new szosta
szosta = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, szosta,texto, -1, "Klasy")

}
public Pressedklasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Szkielet
* 2:Berserker
* 3:Wstecz
*/
new lx[19] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0

switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = Szkielet
}
case 1: { // 2
player_class[id] = Berserker
}
case 8: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */
public check_class()
{
for (new id=0; id < 33; id++)
{
if((player_class[id] == Skrytobojca) && (is_user_connected(id)))
{


if (is_user_alive(id)) set_user_armor(id,100)
}
set_gravitychange(id)
set_renderchange(id)
}
}



BARDZO PROSZĘ O POMOC!
Quote

MaDaFaKa's Photo MaDaFaKa 17.11.2010

Do drugiego menu dodaj pętlę for: for(new i = 8; i < 16; i++)
Quote

  • +
  • -
sebul's Photo sebul 17.11.2010

Jeśli takie menu nie wymaga tej całej "pętli"...
Quote

MaDaFaKa's Photo MaDaFaKa 17.11.2010

Gosh... Widać jak się znasz na programowaniu... Pętla jest potrzebna do określenia, które klasy są w danym menu. Jeśli jej nie dasz, to będzie działało podobnie do funkcji "else".
Quote

  • +
  • -
sebul's Photo sebul 17.11.2010

"Gosh..." Jest potrzebna, ale nie w takim menu :o Gdyby było to takie same menu jak w standardzie, to wtedy tak. No i widać jak się znasz...

A tym bardziej wiem, bo u siebie w ogóle wyrzuciłem tą pętle i wszystko działa.
Edited by sebul, 17.11.2010 16:47.
Quote

  • +
  • -
remikx12's Photo remikx12 17.11.2010

Czyli co mam zrobić ?? xD

Początkujący jestem więc jak byś mógł dodać to do kawałka sma które wrzuciłem wyżej był bym wdzięczny :P

Dodano 18 listopad 2010 - 16:39:
Dodałem to samemu ale dalej nie dziala :/

Co mam zrobic ??

Dodano 18 listopad 2010 - 18:23:
Ludzie proszę o pomoc !!
Quote

  • +
  • -
sebul's Photo sebul 18.11.2010

Dodaj kod w code lub sma, bo tego aż czytać się odechciewa...
Quote

  • +
  • -
remikx12's Photo remikx12 18.11.2010

Macie sma w załączniku

Attached Files


Edited by remikx12, 18.11.2010 20:52.
Quote

  • +
  • -
sebul's Photo sebul 18.11.2010

Ogólnie nie ogar u Ciebie z tym diablo, poprawiłem samo menu, powinno działać, ale się zastanawiam czy aby na pewno gdzieś indziej nie ma jakiegoś błędu.

Attached Files

Quote

  • +
  • -
remikx12's Photo remikx12 19.11.2010

Ok frakcja premium dziala ale nie kiedy wybiore np. Szkieleta to wybiera mi andariela wiecie o co be ?? Jak to naprawic ??
Quote

FreZZy's Photo FreZZy 19.11.2010

musisz zdefiniowac nowa funkcje np. keyss2

teraz mi sie nie chce może jutro coś ci podpowiem
Quote

  • +
  • -
remikx12's Photo remikx12 21.11.2010

Minely 2 dni i echo plsss pomocy !!.!!

Dodano 22 listopad 2010 - 19:46:
LUDZIE POMOCY !!
Edited by remikx12, 21.11.2010 20:39.
Quote
Locked