Problem z trzecią frakcją diablo mod
remikx12
16.11.2010
Witam wszystkich.
Mam mały problem z moim diablo modem, a właściwie z trzecią frakcją.
Dodałem takie frakcje :
1.Bohaterowie
2.Potwory
3.Premium
Lecz kiedy próbuję wejść w premium echo. Brak odpowiedzi. Jakby w ogóle tej frakcji nie było. Wklejam kawałek .sma:
public select_class(id,lx[])
{
new text4[512]
format(text4, 511,"\yWybierz Rodzaj Frakcji: ^n\r1. \wBohaterowie^n\r2. \wPotwory^n\r3. \wPremium")
new keysczwarta
keysczwarta = (1<<0)|(1<<1)
show_menu(id, keysczwarta,text4, -1, "Wybierz Klase")
}
public select_class_menu(id, key)
{
new lx[19] // <-- w nawiasie wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
PokazKlasy(id,lx)
}
case 1:
{
ShowKlasy(id,lx)
}
case 2:
{
Premium(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public PokazKlasy(id,lx[])
{
new flags[17]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,18) //<--- tu, gdzie jest 16 wpisz liczbę swoich klas
new text3[512]
asked_klass[id]=0
for(new i=0;i<8;i++) //Tego masz nigdy nie zmieniać
format(text3, 512,"\yBohaterowie: ^n\w1. \yMag^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \ySkrytobojca^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yLowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
}
new keyspiata
keyspiata = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, keyspiata, text3, -1, "Lok")
}
public PokazMeni(id, key)
{
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Mag
* 2:Druid
* 3:Paladyn
* 4:Zabojczyni
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Skrytobojca
* 8:Lowca
* 9:Wstecz
*/
new lx[19] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1:
{
player_class[id] = Druid
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojczyni
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 6:
{
player_class[id] = Skrytobojca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 8:
{
select_class(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yPotwory: ^n\w1. \yAndriel^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yGrinswold^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yFernando^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yIzual^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yBaal^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yNemesis^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yShardhead^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yHellhound^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
new szosta
szosta = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, szosta,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Andriel
* 2:Grinswold
* 3:Fernando
* 4:Izual
* 5:Baal
* 6:Nemesis
* 7:Shardhead
* 8:Hellhound
* 9:Wstecz do menu wyboru
*/
new lx[19] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = Andriel
player_b_knifemaster[id] = 5
c_resp[id] = 5
}
case 1: { // 2
player_class[id] = Grinswold
c_theif[id] = 850
c_darksteel[id] = 35
}
case 2: { // 3
player_class[id] = Fernando
player_b_smokehit[id] = 4
c_darksteel[id] = 30
}
case 3: { // 4
player_class[id] = Izual
c_blind[id] = 4
}
case 4: { // 5
player_class[id] = Baal
c_darksteel[id] = 0
}
case 5: { // 6
player_class[id] = Nemesis
}
case 6: { // 7
player_class[id] = Shardhead
}
case 7: { // 8
player_class[id] = Hellhound
}
case 8: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public Premium(id,lx[]) {
new texto[512]
asked_klass[id]=0
format(texto, 511,"\yPremium: ^n\w1. \ySzkielet^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yBerserker^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][17],player_class_lvl[id][18])
new szosta
szosta = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, szosta,texto, -1, "Klasy")
}
public Pressedklasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Szkielet
* 2:Berserker
* 3:Wstecz
*/
new lx[19] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = Szkielet
}
case 1: { // 2
player_class[id] = Berserker
}
case 8: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */
public check_class()
{
for (new id=0; id < 33; id++)
{
if((player_class[id] == Skrytobojca) && (is_user_connected(id)))
{
if (is_user_alive(id)) set_user_armor(id,100)
}
set_gravitychange(id)
set_renderchange(id)
}
}
BARDZO PROSZĘ O POMOC!
Mam mały problem z moim diablo modem, a właściwie z trzecią frakcją.
Dodałem takie frakcje :
1.Bohaterowie
2.Potwory
3.Premium
Lecz kiedy próbuję wejść w premium echo. Brak odpowiedzi. Jakby w ogóle tej frakcji nie było. Wklejam kawałek .sma:
public select_class(id,lx[])
{
new text4[512]
format(text4, 511,"\yWybierz Rodzaj Frakcji: ^n\r1. \wBohaterowie^n\r2. \wPotwory^n\r3. \wPremium")
new keysczwarta
keysczwarta = (1<<0)|(1<<1)
show_menu(id, keysczwarta,text4, -1, "Wybierz Klase")
}
public select_class_menu(id, key)
{
new lx[19] // <-- w nawiasie wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
PokazKlasy(id,lx)
}
case 1:
{
ShowKlasy(id,lx)
}
case 2:
{
Premium(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public PokazKlasy(id,lx[])
{
new flags[17]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,18) //<--- tu, gdzie jest 16 wpisz liczbę swoich klas
new text3[512]
asked_klass[id]=0
for(new i=0;i<8;i++) //Tego masz nigdy nie zmieniać
{Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości
format(text3, 512,"\yBohaterowie: ^n\w1. \yMag^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \ySkrytobojca^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yLowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
}
new keyspiata
keyspiata = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, keyspiata, text3, -1, "Lok")
}
public PokazMeni(id, key)
{
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Mag
* 2:Druid
* 3:Paladyn
* 4:Zabojczyni
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Skrytobojca
* 8:Lowca
* 9:Wstecz
*/
new lx[19] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1:
{
player_class[id] = Druid
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojczyni
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 6:
{
player_class[id] = Skrytobojca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 8:
{
select_class(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yPotwory: ^n\w1. \yAndriel^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yGrinswold^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yFernando^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yIzual^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yBaal^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yNemesis^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yShardhead^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yHellhound^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
new szosta
szosta = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, szosta,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Andriel
* 2:Grinswold
* 3:Fernando
* 4:Izual
* 5:Baal
* 6:Nemesis
* 7:Shardhead
* 8:Hellhound
* 9:Wstecz do menu wyboru
*/
new lx[19] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = Andriel
player_b_knifemaster[id] = 5
c_resp[id] = 5
}
case 1: { // 2
player_class[id] = Grinswold
c_theif[id] = 850
c_darksteel[id] = 35
}
case 2: { // 3
player_class[id] = Fernando
player_b_smokehit[id] = 4
c_darksteel[id] = 30
}
case 3: { // 4
player_class[id] = Izual
c_blind[id] = 4
}
case 4: { // 5
player_class[id] = Baal
c_darksteel[id] = 0
}
case 5: { // 6
player_class[id] = Nemesis
}
case 6: { // 7
player_class[id] = Shardhead
}
case 7: { // 8
player_class[id] = Hellhound
}
case 8: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public Premium(id,lx[]) {
new texto[512]
asked_klass[id]=0
format(texto, 511,"\yPremium: ^n\w1. \ySzkielet^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yBerserker^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][17],player_class_lvl[id][18])
new szosta
szosta = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, szosta,texto, -1, "Klasy")
}
public Pressedklasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Szkielet
* 2:Berserker
* 3:Wstecz
*/
new lx[19] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = Szkielet
}
case 1: { // 2
player_class[id] = Berserker
}
case 8: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */
public check_class()
{
for (new id=0; id < 33; id++)
{
if((player_class[id] == Skrytobojca) && (is_user_connected(id)))
{
if (is_user_alive(id)) set_user_armor(id,100)
}
set_gravitychange(id)
set_renderchange(id)
}
}
BARDZO PROSZĘ O POMOC!
MaDaFaKa
17.11.2010
Gosh... Widać jak się znasz na programowaniu... Pętla jest potrzebna do określenia, które klasy są w danym menu. Jeśli jej nie dasz, to będzie działało podobnie do funkcji "else".
sebul
17.11.2010
"Gosh..." Jest potrzebna, ale nie w takim menu
Gdyby było to takie same menu jak w standardzie, to wtedy tak. No i widać jak się znasz...
A tym bardziej wiem, bo u siebie w ogóle wyrzuciłem tą pętle i wszystko działa.
Edited by sebul, 17.11.2010 16:47.

A tym bardziej wiem, bo u siebie w ogóle wyrzuciłem tą pętle i wszystko działa.
Edited by sebul, 17.11.2010 16:47.
remikx12
17.11.2010
Czyli co mam zrobić ?? 
Początkujący jestem więc jak byś mógł dodać to do kawałka sma które wrzuciłem wyżej był bym wdzięczny
Dodano 18 listopad 2010 - 16:39:
Dodałem to samemu ale dalej nie dziala
Co mam zrobic ??
Dodano 18 listopad 2010 - 18:23:
Ludzie proszę o pomoc !!

Początkujący jestem więc jak byś mógł dodać to do kawałka sma które wrzuciłem wyżej był bym wdzięczny

Dodano 18 listopad 2010 - 16:39:
Dodałem to samemu ale dalej nie dziala

Co mam zrobic ??
Dodano 18 listopad 2010 - 18:23:
Ludzie proszę o pomoc !!
remikx12
18.11.2010
Macie sma w załączniku
Edited by remikx12, 18.11.2010 20:52.
Attached Files
Edited by remikx12, 18.11.2010 20:52.
sebul
18.11.2010
Ogólnie nie ogar u Ciebie z tym diablo, poprawiłem samo menu, powinno działać, ale się zastanawiam czy aby na pewno gdzieś indziej nie ma jakiegoś błędu.
Attached Files
remikx12
19.11.2010
Ok frakcja premium dziala ale nie kiedy wybiore np. Szkieleta to wybiera mi andariela wiecie o co be ?? Jak to naprawic ??
FreZZy
19.11.2010
musisz zdefiniowac nowa funkcje np. keyss2
teraz mi sie nie chce może jutro coś ci podpowiem
teraz mi sie nie chce może jutro coś ci podpowiem
remikx12
21.11.2010
Minely 2 dni i echo plsss pomocy !!.!!
Dodano 22 listopad 2010 - 19:46:
LUDZIE POMOCY !!
Edited by remikx12, 21.11.2010 20:39.
Dodano 22 listopad 2010 - 19:46:
LUDZIE POMOCY !!
Edited by remikx12, 21.11.2010 20:39.