Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cod mod dodanie rangi


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 karolek0901

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:USA
Offline

Napisano 14.11.2010 20:35

Witam mam problem chcialbym dodac rangi na Cod Mod za zabicia takie jak na BF2 mod lecz nie wiem jak to dodac

Rangi:

Szeregowy 0
Starszy Szeregowy 15
Kapral 50
Starszy Kapral 80
Plutonowy Sierżant 250
Sierżant 500
Starszy sierżant 800
Młodszy Chorąży 2000
Chorąży 5000
Starszy Chorąży 6000
Chorąży Sztabowy 7500
Podporucznik 9000
Porucznik 11500
Kapitan 12500
Major 15000
Podpułkownik 18000

Z gory dziekuje za pomoc

#2 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 14.11.2010 22:05

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>

#define PLUGIN "Ranga_Wojskowa"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "K1cK"

#define TASK 666

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public client_connect(id)
{
    if(is_user_bot(id))
        return
   
    new param[1]
    param[0] = id
   
    set_task(1.0,"rank",TASK+id,param,1,"b")
}

public client_disconnect(id)
    if(task_exists(TASK+id))
    remove_task(TASK+id)

public rank(param[])
{
    new id = param[0]
   
    static stats[8], body[8]
    get_user_stats(id, stats, body)
   
    new ranga[30]
   
    if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 29)
        format(ranga,29,"szeregowy")
    else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 59)
        format(ranga,29,"Starszy Szeregowy")
    else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 119)
        format(ranga,29,"Kapral")
    else if ( stats[0] >= 120 && stats[0] <= 209)
        format(ranga,29,"Starszy Kapral")
    else if ( stats[0] >= 210 && stats[0] <= 324)
        format(ranga,29,"Plutonowy")
    else if ( stats[0] >= 325 && stats[0] <= 499)
        format(ranga,29,"SierĹĽant")
    else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 729)
        format(ranga,29,"Starszy SierĹĽant")
    else if ( stats[0] >= 730 && stats[0] <= 999)
        format(ranga,29,"Starszy Plutonowy")
    else if ( stats[0] >= 100 && stats[0] <= 1399)
        format(ranga,29,"Sierzant Sztabowy")
    else if ( stats[0] >= 1400 && stats[0] <= 1849)
        format(ranga,29,"Starszy SierĹĽant Sztabowy")
    else if ( stats[0] >= 1850 && stats[0] <= 2299)
        format(ranga,29,"MĹ‚odszy Chorazy")
    else if ( stats[0] >= 2300 && stats[0] <= 2899)
        format(ranga,29,"Chorazy")
    else if ( stats[0] >= 2900 && stats[0] <= 3549)
        format(ranga,29,"Starszy Charazy")
    else if ( stats[0] >= 4200 && stats[0] <= 4999)
        format(ranga,29,"Starszy Chorazy Sztabowy")
    else if ( stats[0] >= 5000 && stats[0] <= 5899)
        format(ranga,29,"MĹ‚odszy Chorazy Sztabowy")
    else if ( stats[0] >= 5900 && stats[0] <= 6899)
        format(ranga,29,"Chorazy Sztabowy")
    else if ( stats[0] >= 6900 && stats[0] <= 7999)
        format(ranga,29,"Podporucznik")
    else if ( stats[0] >= 8000 && stats[0] <= 9299)
        format(ranga,29,"Porucznik")
    else if ( stats[0] >= 9300 && stats[0] <= 10499)
        format(ranga,29,"Kapitan")
    else if ( stats[0] >= 10500 && stats[0] <= 11299)
        format(ranga,29,"Major")
    else if ( stats[0] >= 11300 && stats[0] <= 12999)
        format(ranga,29,"PodPulkownik")
    else if ( stats[0] >= 13000 && stats[0] <= 14999)
        format(ranga,29,"Pulkownik")
    else if ( stats[0] >= 15000 && stats[0] <= 17399)
        format(ranga,29,"General Brygady")
    else if ( stats[0] >= 17400 && stats[0] <= 19999)
        format(ranga,29,"General Dywizji")
    else if ( stats[0] >= 20000 && stats[0] <= 20999)
        format(ranga,29,"General Broni")
    else if ( stats[0] >= 21000 && stats[0] <= 29999)
        format(ranga,29,"General")
   
    set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.55)
    show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",ranga,stats[0])
}


Cos takiego tylko ze to pokazuje w HUD

Użytkownik K1cK_PL edytował ten post 14.11.2010 22:07

  • +
  • -
  • 1

#3 karolek0901

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:USA
Offline

Napisano 16.11.2010 01:07

a dalo by to wpisac w plugion cod

#4 Mr.Whit3

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 17.11.2010 19:08

no to na koniec sma CoD dodajesz:
public rank(param[])
{
new id = param[0]

static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)

new ranga[30]

if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 29)
format(ranga,29,"szeregowy")
else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 59)
format(ranga,29,"Starszy Szeregowy")
else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 119)
format(ranga,29,"Kapral")
else if ( stats[0] >= 120 && stats[0] <= 209)
format(ranga,29,"Starszy Kapral")
else if ( stats[0] >= 210 && stats[0] <= 324)
format(ranga,29,"Plutonowy")
else if ( stats[0] >= 325 && stats[0] <= 499)
format(ranga,29,"SierĹĽant")
else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 729)
format(ranga,29,"Starszy SierĹĽant")
else if ( stats[0] >= 730 && stats[0] <= 999)
format(ranga,29,"Starszy Plutonowy")
else if ( stats[0] >= 100 && stats[0] <= 1399)
format(ranga,29,"Sierzant Sztabowy")
else if ( stats[0] >= 1400 && stats[0] <= 1849)
format(ranga,29,"Starszy SierĹĽant Sztabowy")
else if ( stats[0] >= 1850 && stats[0] <= 2299)
format(ranga,29,"MĹ‚odszy Chorazy")
else if ( stats[0] >= 2300 && stats[0] <= 2899)
format(ranga,29,"Chorazy")
else if ( stats[0] >= 2900 && stats[0] <= 3549)
format(ranga,29,"Starszy Charazy")
else if ( stats[0] >= 4200 && stats[0] <= 4999)
format(ranga,29,"Starszy Chorazy Sztabowy")
else if ( stats[0] >= 5000 && stats[0] <= 5899)
format(ranga,29,"MĹ‚odszy Chorazy Sztabowy")
else if ( stats[0] >= 5900 && stats[0] <= 6899)
format(ranga,29,"Chorazy Sztabowy")
else if ( stats[0] >= 6900 && stats[0] <= 7999)
format(ranga,29,"Podporucznik")
else if ( stats[0] >= 8000 && stats[0] <= 9299)
format(ranga,29,"Porucznik")
else if ( stats[0] >= 9300 && stats[0] <= 10499)
format(ranga,29,"Kapitan")
else if ( stats[0] >= 10500 && stats[0] <= 11299)
format(ranga,29,"Major")
else if ( stats[0] >= 11300 && stats[0] <= 12999)
format(ranga,29,"PodPulkownik")
else if ( stats[0] >= 13000 && stats[0] <= 14999)
format(ranga,29,"Pulkownik")
else if ( stats[0] >= 15000 && stats[0] <= 17399)
format(ranga,29,"General Brygady")
else if ( stats[0] >= 17400 && stats[0] <= 19999)
format(ranga,29,"General Dywizji")
else if ( stats[0] >= 20000 && stats[0] <= 20999)
format(ranga,29,"General Broni")
else if ( stats[0] >= 21000 && stats[0] <= 29999)
format(ranga,29,"General")

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.55)
show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",ranga,stats[0])
}


w public client_connect
 if(is_user_bot(id))
return

new param[1]
param[0] = id

set_task(1.0,"rank",TASK+id,param,1,"b")


w public client_disconnect
 if(task_exists(TASK+id))
remove_task(TASK+id)


pod
#include <nvault>


dodaj

#include <csx>


oraz pod
//#define BOTY 1


dodaj

#define TASK 666


I gotowe ;]
  • +
  • -
  • 3
Na GG: 7502883 pomagam odpłatnie ( chyba że to lekka edycja )
Pomogłem ?? Naciśnij Dołączona grafika !! Nic cię to nie kosztuje , a mnie Cieszy ^^




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych