Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

2 Przedmioty na cod mod2 Przedmioty na cod mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 *Grzybek*

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Świnoujśćie
Offline

Napisano 14.11.2010 12:55

2 Przedmioty na cod mod,czyli chodzi mi oto żebym miec 2 przedmioty równocześnie np. Item1 item2 NA COD MOD PROSZĘ O POMOC NA GG LUB TUTAJ GG 8760550.

#2 Mr.Whit3

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 17.11.2010 18:52

da się jeśli zrobisz nową tabele itemów np:
new item_gracza[33][2];
new const nazwy_itemow[][] = {"Brak",
"Item"//1
}

new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot",
"Opis Itemu"
}


i potem :
public DajItem(id, przedmiot)
{
UsunPrzedmiot(id);
item_gracza[id][0] = przedmiot;
client_print(id, print_chat, "[LoR] Zdobyles %s.", nazwy_itemow[item_gracza[id][0]]);

switch(przedmiot)
{
case 1:
{
//jakas moc
}
}
}



Zamieniasz
[sma]public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);

parachute_reset(id);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

new weapon = get_user_weapon(attacker);
new zdrowie = get_user_health(attacker);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) {
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
wytrzymalosc_itemu[id]-=20;
}
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wytrzymalosc przedmiotumu: %i/255.", wytrzymalosc_itemu[id]);
}
else {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
}

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new nowe_doswiadczenie = 0;

nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;

if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;

if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];

if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{

new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(attacker) && random(9) == 0)
WyrzucPrzedmiot(id);
#endif
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 34) // 29 to numer przedmiotu.
nowe_doswiadczenie += bonus_doswiadczenie



set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);

doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
}

SprawdzPoziom(attacker);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 7 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Na
[sma]public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);

parachute_reset(id);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

new weapon = get_user_weapon(attacker);
new zdrowie = get_user_health(attacker);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) {
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
wytrzymalosc_itemu[id]-=20;
}
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wytrzymalosc przedmiotumu: %i/255.", wytrzymalosc_itemu[id]);
}
else {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
}

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new nowe_doswiadczenie = 0;

nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;

if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;

if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];

if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{

new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(attacker) && random(9) == 0)
WyrzucPrzedmiot(id);
#endif
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
DajItem(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_itemow-1));


if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 34) // 29 to numer przedmiotu.
nowe_doswiadczenie += bonus_doswiadczenie



set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);

doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
}

SprawdzPoziom(attacker);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 7 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Nie wiem czy będzie działać ale sprawdź ;] ( Nie testowałem )

Użytkownik CRDReed edytował ten post 17.11.2010 18:52

  • +
  • -
  • 0
Na GG: 7502883 pomagam odpłatnie ( chyba że to lekka edycja )
Pomogłem ?? Naciśnij Dołączona grafika !! Nic cię to nie kosztuje , a mnie Cieszy ^^

#3 *Grzybek*

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Świnoujśćie
Offline

Napisano 17.11.2010 19:23

Ale chodzi zeby miec 2 przedmioty jednoczesnie

#4 Mr.Whit3

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 17.11.2010 19:24

noto wtedy jak kogoś zabijesz, dostajesz 2 itemy ;]
  • +
  • -
  • 0
Na GG: 7502883 pomagam odpłatnie ( chyba że to lekka edycja )
Pomogłem ?? Naciśnij Dołączona grafika !! Nic cię to nie kosztuje , a mnie Cieszy ^^

#5 *Grzybek*

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Świnoujśćie
Offline

Napisano 17.11.2010 19:47

Ale zeby to bylo widzac jak masz Item1 to zerby bylo podspodem item 2

#6 Mr.Whit3

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 17.11.2010 22:12

no to zamieniasz :
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);


na:
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot1 : %s]^n[Przedmiot2 : %s] ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], nazwy_itemow[item_gracza[id][0]]);

  • +
  • -
  • 0
Na GG: 7502883 pomagam odpłatnie ( chyba że to lekka edycja )
Pomogłem ?? Naciśnij Dołączona grafika !! Nic cię to nie kosztuje , a mnie Cieszy ^^




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych