Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przeróbka klasy - Mag


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 wreki

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:88
  • Imię:wojtek
  • Lokalizacja:legnica
Offline

Napisano 12.11.2010 16:08

Witam. Mam kilka pytań co do przeróbki klas.
1. Jak zrobić, żeby Mag mógł podskoczyć np. 3 razy w powietrzu?
2. Jak zrobić, żeby Kapłan mógł kłaść totem leczący?
3. Jak zrobić, żeby Nekromanta miał szanse na ukradnięcie kasy przeciwnikowi i żeby po naładowaniu się paska na nożu dostawał jakąś broń. Np. mp5
4. Jak zrobić, żeby ninji po naładowaniu paska zwiększały się obrażenia z noża?
5. Da się ograniczyć łowcy strzały? Żeby np. po 5 strzałach musiał przeładować żeby mógł znowu strzelać.
6. Jak zmienić, żeby po wpisaniu /klasa łowca był pod numerem 5?
~~Edit:
znalazłem już rozwiązanie do pkt. 4 i 5

Użytkownik wreki edytował ten post 12.11.2010 17:39

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na moje portfolio oraz sieć serwerów




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych