Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodawanie broni do klasyDrogi Kolego dla ciebie to może banał więc proszę zajżyj tutaj :P


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Konkret

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Ols
Offline

Napisano 12.11.2010 15:38

Witam, więc mam prośbę o wypisanie większości broni jakie można dodać do klasy bo na przykład dodaje:
give_item(id, "weapon_elites");
ale do klasy nie dodaje mi elitek, więc prosiłbym o wypisanie przykładów dla fiveseven, elites itd.
Z góry dziękuję :P
Pozdrawiam.

Dodano 12 listopad 2010 - 22:10:
@chyba za wcześnie ale mi się wydaje że dla was to banał więc...
@REFRESH :P ?

Użytkownik Konkret edytował ten post 12.11.2010 22:11

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.11.2010 22:21

Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#3 Konkret

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Ols
Offline

Napisano 12.11.2010 23:01

Mógłbym jeszcze prosić o wytłumaczenie jak zrobić 1/3 z noża i jak zrobić item scout sniper 1/2 bo ja już się totalnie pogubiłem w tych poradnikach :(

Użytkownik Konkret edytował ten post 12.11.2010 23:01

  • +
  • -
  • 0

#4 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 12.11.2010 23:10

Mógłbym jeszcze prosić o wytłumaczenie jak zrobić 1/3 z noża i jak zrobić item scout sniper 1/2 bo ja już się totalnie pogubiłem w tych poradnikach :(


SCOUT:

Wyszukaj
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 1) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Starszy && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || (klasa_gracza[idattacker] == Stalker && random(3) == 3) || (klasa_gracza[idattacker] == Nozownik && random(3) == 1) || (klasa_gracza[idattacker] == Mafiozo && random(2) == 1))
damage = float(health);
}
i pod tym dodaj
if(weapon == CSW_SCOUT)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NUMER_TWOJEGO_ITEMU && random(2) == 1)
damage = float(health);
}


Mam nadzieję, że opis, nazwe i funkcje która ma dawać scouta w tym itemie umiesz sobie zrobić. Z nożem zrobisz podobnie, przeczytaj dokładnie.

[QTM COD:MW Mod] Dodanie 1/x z x broni - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Użytkownik fuuuuu! edytował ten post 12.11.2010 23:11

  • +
  • -
  • 0


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#5 Konkret

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Ols
Offline

Napisano 12.11.2010 23:13

Mam nadzieję, że opis, nazwe i funkcje która ma dawać scouta w tym itemie umiesz sobie zrobić.
Tak poradziłem sobie i działa, wielkie dzięki :* można zamknąć.
Pozdrawiam :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych