Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ustawienie życia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 NesquiK

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Imię:Sławek
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 12.11.2010 11:55

Witam chciałbym ustawic w CODMod by po wbiciu lv zycie nie powiększało się tam o 5hp czy ile jest... tylko by wzrastało co 1hp. Ogólnie chodzi by 1pkt=1hp...

Ktoś pomoże...

Nagrodzę
  • +
  • -
  • 0

#2 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 12.11.2010 20:01

Witam chciałbym ustawic w CODMod by po wbiciu lv zycie nie powiększało się tam o 5hp czy ile jest... tylko by wzrastało co 1hp. Ogólnie chodzi by 1pkt=1hp...

Ktoś pomoże...

Nagrodzę


Zamień
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;
na
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id];

  • +
  • -
  • 1


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#3 NesquiK

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Imię:Sławek
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 12.11.2010 20:39

ustawiam to w QTM_CodMod.sma ? tylko i będzie chodzic?

w QTM_CodMod.sma nie ma tego co Ty piszesz...

Użytkownik NesquiK edytował ten post 12.11.2010 20:40

  • +
  • -
  • 0

#4 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 12.11.2010 20:49

ustawiam to w QTM_CodMod.sma ? tylko i będzie chodzic?

w QTM_CodMod.sma nie ma tego co Ty piszesz...


Dzizas, to daj sma. Ja nie sprawdzam tego w domyślnym tylko u siebie które jest mocno wyedytowane bo zajmuje prawie 120 KB, nie wliczając do tego tabeli expa.

Więc sprawdziłem standardowe sma, i nie wiem jak można to pominąć...
Magiczny skrót CONTROL + F albo poszukaj tego w public Odrodzenie pod case klas.

Użytkownik fuuuuu! edytował ten post 12.11.2010 20:53

  • +
  • -
  • 1


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#5 NesquiK

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Imię:Sławek
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 12.11.2010 21:41

Wysyłam .sma

Dałbyś radę ustawic także dodawanie lv w tym .sma ja próbowałem ale lipka coś ... chodzi mi o cod_setlv

Jesli nie dasz rady to zrob tylko to zycie 1pkt=1hp

plik sma

Użytkownik NesquiK edytował ten post 12.11.2010 21:43

  • +
  • -
  • 0

#6 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 12.11.2010 21:49

Wysyłam .sma

Dałbyś radę ustawic także dodawanie lv w tym .sma ja próbowałem ale lipka coś ... chodzi mi o cod_setlv

Jesli nie dasz rady to zrob tylko to zycie 1pkt=1hp

plik sma


Dodane obie rzeczy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#7 NesquiK

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Imię:Sławek
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 12.11.2010 22:02

Teraz to po resetarcie serwer pelen błędów w kółko to samo
czyli:

Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#8 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 12.11.2010 22:07

Spróbuj teraz, a jak nie zadziała to w plugins.ini dopisz 'debug' po nazwie pluginu.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych