Załączone pliki
Użytkownik MrTheWodzu edytował ten post 11.11.2010 21:27
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 11.11.2010 20:56
Użytkownik MrTheWodzu edytował ten post 11.11.2010 21:27
Napisano 12.11.2010 09:51
trzymaj jak jakis problem to pisz. dodalem ci max lvl 4001 i staty po 2000 reszty co napisales nie zrozumialem
Napisano 13.11.2010 12:03
if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5) { if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10) damage = float(health); }
if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5) { if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10 || klasa_gracza[id] == Aimer) damage = float(health); }
Napisano 13.11.2010 14:30
znajdz
if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5) { if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10) damage = float(health); }
zmien calosc na :if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5) { if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10 || klasa_gracza[id] == Aimer) damage = float(health); }
powinno dzialać
Użytkownik MrTheWodzu edytował ten post 13.11.2010 14:54
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych