mam do was pytanie, mam u siebie na serwerze max inteligencje 450 lecz gdy już sięga 260 każdego masz na hita 400 hp leci na jedną rakietę chciał bym to zmniejszyć żeby przy max int można było max 350 uderzyć bo taka gra nie ma sensu
wiem ze chaotycznie... chodzi mi o zmniejszenie mocy rakiety o około 3x mniej
dzięki & pozdro
WojtekP
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[QTM_COD]Moc rakiety
Temat rozp. WojtekP, 10.11.2010 21:11
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.11.2010 21:11
#2 Gość_Aik_*
Napisano 11.11.2010 13:21
W public dotykrakiety(ent, id) szukaj linijki
to jest wzór na siłę rakiety czyli inteligencja+55=nasz dmg, w zależności jak go zmienisz taki dmg uzyskasz.
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
55.0+float(inteligencja_gracza[attacker])
to jest wzór na siłę rakiety czyli inteligencja+55=nasz dmg, w zależności jak go zmienisz taki dmg uzyskasz.
#3
Napisano 11.11.2010 14:25
Spróbuj zamienić:
Na:
Powinno działać.
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
Na:
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker])/3 , 1);
Powinno działać.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych