Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[QTM_COD]Moc rakiety


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 WojtekP

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 10.11.2010 21:11

mam do was pytanie, mam u siebie na serwerze max inteligencje 450 lecz gdy już sięga 260 każdego masz na hita 400 hp leci na jedną rakietę chciał bym to zmniejszyć żeby przy max int można było max 350 uderzyć bo taka gra nie ma sensu

wiem ze chaotycznie... chodzi mi o zmniejszenie mocy rakiety o około 3x mniej

dzięki & pozdro
WojtekP
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 Gość_Aik_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 11.11.2010 13:21

W public dotykrakiety(ent, id) szukaj linijki

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);


55.0+float(inteligencja_gracza[attacker])

to jest wzór na siłę rakiety czyli inteligencja+55=nasz dmg, w zależności jak go zmienisz taki dmg uzyskasz.

#3 Barts

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 11.11.2010 14:25

Spróbuj zamienić:
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);

Na:
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker])/3 , 1);

Powinno działać.
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych