Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Informacje z jednego pluginu w drugim.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Lelek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 10.11.2010 20:28

Witajcie. Interesuje mnie "przeniesienie" informacji z jednego pluginu do drugiego a dokładniej chciałbym aby tutaj:

// Show HUD Task
public ShowHUD(taskid)
{
static id
id = ID_SHOWHUD;

// Player died?
if (!is_user_alive(id))
{
// Get spectating target
id = pev(id, PEV_SPEC_TARGET)

// Target not alive
if (!is_user_alive(id)) return;
}

// Format the classname
static class[32], red, green, blue

if (g_zombie[id]) // zombies
{
red = 200
green = 250
blue = 0

if (g_nemesis[id])
formatex(class, sizeof class - 1, "%L", ID_SHOWHUD,"CLASS_NEMESIS")
else
copy(class, sizeof class - 1, g_zclass_name[g_zombieclass[id]])
}
else // humans
{
red = 0
green = 0
blue = 255

if (g_survivor[id])
formatex(class, sizeof class - 1, "%L", ID_SHOWHUD,"CLASS_SURVIVOR")
else
formatex(class, sizeof class - 1, "%L", ID_SHOWHUD,"CLASS_HUMAN")
}

// Spectating someone else?
if (id != ID_SHOWHUD)
{
static name[32]
get_user_name(id, name, sizeof name - 1)

// Show name, health, and class
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.7, 0.8, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L %s^nHP: %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", name, pev(id, pev_health))
}
else
{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.9, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
}
}


był wyświetlany stan laserów z tego pluginu:
http://amxx.pl/redir...97&d=1224996205

Wiem że istnieją takie sposoby ale nie wiem jak skorzystać i dobrze zastosować. Dziękuje z góry za pomoc.
Natywy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Forwardy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych