Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Stany Gracza.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 METALOWIEC

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.11.2010 19:27

Jak sprawdzić stany gracza?
Tj. Kiedy kuca, kiedy biegnie, kiedy skacze, kiedy idzie powoli?
  • +
  • -
  • 0

#2 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.11.2010 23:42

wydaje mi się że możesz to zrobić tak:



register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

public CmdStart(id, handle, seed)
{
if(!is_user_alive(id))
{
return;
}

static klawisz;

klawisz = get_uc(handle, UC_Buttons);

if(klawisz&IN_DUCK)
client_print(id, print_chat, "Aktualnie Kucasz")

if(klawisz&IN_RUN)
client_print(id, print_chat, "Aktualnie Biegniesz")

if(klawisz&IN_JUMP)
client_print(id, print_chat, "Aktualnie Skaczesz")

if(klawisz&IN_ALT1)
client_print(id, print_chat, "Aktualnie sie wleczeszzzzz :/")
}

  • +
  • -
  • 0

#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.11.2010 14:23

in_alt nijak ma sie do "aktualnie sie wleczesz"
a in_run nie istnieje pozostala tylko makrodefinicja
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 11.11.2010 17:57


a in_run nie istniej


wszystkie IN_ brałem z tutoriala Micza: Kliknięcie guzika w prethinku - Nieoficjalny polski support AMX Mod X, co do ALT1 nie byłem pewny właśnie, szczerze to nie wiem co robi IN_ALT1.


Pozdr.

Użytkownik AmD edytował ten post 11.11.2010 17:57

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych