Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Spis zmiennych IP


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 10.11.2010 18:08

Swego czasu dla kolegi robilem pluginek ktory dopisywal do pliku rangi zmiennych IP
Wykorzystalem do tego modul NETdb i rangi zapisywalem do pliku po sprawdzeniu czy ten gracz ma stale czy zmienne IP.
Pojawil sie nastepujacy problem:
Plik z rangami byl wczytywany przy starcie pluginu/starcie mapy i jesli jakis gracz z rangi ktora nie byla jeszcze dopisane do pliku wchodzil na serwer, ranga byla automatycznie dopisywana. Gdy ten gracz sie rozlaczyl i laczyl ponownie, albo wszedl drugi gracz z tej samej rangi to ranga byla kolejny raz dopisywana do pliku. Przeladowanie pliku bylo po zmianie mapy ale w tym czasie czasami mialem po 2 lub wiecej wpisow z tymi samymi rangami.
Czy wie ktos jak ten problem rozwiazac ?
Czy lepsze i w ogole mozliwe jest wczytywanie tego pliku za kazdym razem gdy wchodzi nowy gracz czy tez w jakis sposob skladowac IP graczy w tablicy i na koniec mapy dopisac je wszystkie.
To drugie rozwiazanie bardziej mi sie podoba ale nie wiem za bardzo jak to zrobic zeby nie dopisywac pustych rang i czy jest jakis event odpowiedzialny za koniec mapy/zmiane mapy ?

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 10.11.2010 18:09

  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.11.2010 18:25

hmm najprosciej zrobic funkcje sprawdzajaca i wywolywac ja dla kazdego gracza przy czym jesli funkcja zwroci true czyli ze juz jest jego ranga w pliku to zatrzymywac plugin

drugim rozwiazaniem latwiejszym jest zapis do nvaul gdzie kluczem bedzie dana ranga i zawsze bedziesz miec tylko 1 wpis dla rangi ale wtedy polecam uzyc Fvault bo latwiej ogarnac wszystkie klucze
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 23.11.2010 21:44

Czy ktos moze pomoc mi z tym kodem ?
Spoiler


Nie bawilem sie wczesniej w podobne edycje i nie za bardzo wiem jak pobrac prawidlowe dane a takze czy te stocki ktore stworzylem sa napisane poprawnie. Jakies pomysly porady ?

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 23.11.2010 21:50

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych