Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nieskończona Runda bez używania ORPHEU


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 09.11.2010 18:38

Witam, chciałbym zrobić aby była nieskończona runda bez używania modułu "ORPHEU".

#define MAX_OBJECTIVES	10
#define MAX_OBJ_TYPES	9

new map_objectives[MAX_OBJ_TYPES][26] =
{
	"func_bomb_target",
	"info_bomb_target",
	"hostage_entity",
	"monster_scientist",
	"func_hostage_rescue",
	"info_hostage_rescue",
	"info_vip_start",
	"func_vip_safetyzone",
	"func_escapezone"
}

w Plugin_INIT

if(get_cvar_num("dm_enabled"))
	
	{
		remove_objectives()
	}

public remove_objectives()
{
	new ent

	for(new i=0;i<MAX_OBJ_TYPES;i++)
	{
		ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,maxplayers,"classname",map_objectives[i])
		while(ent)
		{
			objective_type[num]=i
			pev(ent,pev_origin,objective[num])
			pev(ent,pev_size,objectiveminsize[num],objectivemaxsize[num])
			pev(ent,pev_solid,objective_solidity[num])
			engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent)
			num++
			ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,ent,"classname",map_objectives[i])
		}
	}
}


I jeżeli tak dodałem wszystko kwestia jest tego typu iż, pierwsza runda zawsze trwa, i się kończy po upływie czasu który jest ustawiony na serwerze za pomocą
mp_roundtime
jest skończona gdy jestem w TERRO i mam pake, komunikat jest taki ,że Target Has Been Saved czy coś w ten deseń.

Natomiast jak jestem w CT to ta runda trwa nieskończoność, bsy się usunęły. ITD.

To jak to poprawić aby runda była NIE SKOŃCZONA?

Pozdrawiam, dram.
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.11.2010 19:09

hmm pokaz caly plugin i powiedz czy jestes sam na serverze czy z kims :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 09.11.2010 19:16

Dzięki za odpowiedź. Ale sobie poradziłem samodzielnie :)

Pozdrawiam. Dram.
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych