Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD MOD [dodanie itemków]prośba o dodanie itemków


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 krysteksulek

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Imię:Krystek
  • Lokalizacja:Ateny
Offline

Napisano 09.11.2010 16:23

Cześć, chciałbym dodać do Cod Moda 3 nowe itemki: Armagedon, M4 Power, Deagle Power. Ich dokładne opisy są w sma. Jeśli ktoś może to niech pokaże w którym miejscu edytował i dodawał w sma. Z góry dzięki ;)


Załączony plik  QTM_CodMod.sma   49,14 KB  40 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx

#2 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 09.11.2010 18:26

Cześć, chciałbym dodać do Cod Moda 3 nowe itemki: Armagedon, M4 Power, Deagle Power. Ich dokładne opisy są w sma. Jeśli ktoś może to niech pokaże w którym miejscu edytował i dodawał w sma. Z góry dzięki ;)


Załączony plik  QTM_CodMod.sma   49,14 KB  40 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx


Masz, testuj.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#3 krysteksulek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Imię:Krystek
  • Lokalizacja:Ateny
Offline

Napisano 09.11.2010 19:40

Ej a możesz mi powiedzieć co dokładnie edytowałeś/dodawałeś, bo to było przykładowe sma, bo swojego nie udostępniam??

#4 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 09.11.2010 19:43

Armagedon.

W TakeDamage:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
damage+=35;


M4A1.

W DajPrzedmiot w case 30:
give_item(id, "weapon_m4a1")


W Odrodzeniu:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 30)
give_item(id, "weapon_m4a1")


W TakeDamage:
if(weapon == CSW_M4A1)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30 && random(6) == 1)
damage = float(health);
}


Deagle:

W TakeDamage:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 31 && weapon == CSW_DEAGLE)
damage*=2.0;

Użytkownik fuuuuu! edytował ten post 09.11.2010 19:46

  • +
  • -
  • 1


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#5 krysteksulek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Imię:Krystek
  • Lokalizacja:Ateny
Offline

Napisano 09.11.2010 19:49

Ok

Użytkownik krysteksulek edytował ten post 09.11.2010 19:50


#6 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 09.11.2010 20:16

if(weapon == CSW_M4A1)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30 && random(6) == 1)
damage = float(health);
}


Więc w public DajPrzedmiot:
			give_item(id, "weapon_m4a1");
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(Z, X);

Zamiast Z losowa liczba na minimalne szanse zabicia. Zamiast X na maksymalne.
Np. 2, 4
1/2, 1/3, 1/4
3, 6
1/3, 1/4, 1/5, 1/6

Znany jako oeN.


#7 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 09.11.2010 20:32


if(weapon == CSW_M4A1)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30 && random(6) == 1)
damage = float(health);
}


Więc w public DajPrzedmiot:
			give_item(id, "weapon_m4a1");
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(Z, X);

Zamiast Z losowa liczba na minimalne szanse zabicia. Zamiast X na maksymalne.
Np. 2, 4
1/2, 1/3, 1/4
3, 6
1/3, 1/4, 1/5, 1/6


Przeczytaj co on chciał osiągnąć a potem dopiero nabijaj posty...
  • +
  • -
  • 0


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych