Witam
Mam zamiar zwiększyć obrażenia zadawanie nożem,może mi ktoś zapodać kawałek kodu lub jakieś wskazówki??
Dam plusika
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zwiększone obrażenia nożem
Temat rozp.
Abichasim
, 06.11.2010 20:24
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.11.2010 20:24
#2
Napisano 06.11.2010 20:34
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define PROCENT_OBRAZEN 135
public plugin_init()
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public TakeDamage(this, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
SetHamParamFloat(4, damage*(PROCENT_OBRAZEN*0.01));
}
Ile procent obrażeń ma zadawać ustawiasz tutaj:
#define PROCENT_OBRAZEN 135
Standardowo ustawiłem na 135%.
Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 06.11.2010 20:37
#3
Napisano 06.11.2010 20:39
o świetnie a dało by się tak tylko dla jednej wybranej klasy?
(sory że w pierwszym poście nie napisałem)
Nie wiem może tak:
if(klasa_gracza[id] == Ninja) SetHamParamFloat(4, damage*(PROCENT_OBRAZEN*0.01));
Tak zadziała??
(sory że w pierwszym poście nie napisałem)
Nie wiem może tak:
if(klasa_gracza[id] == Ninja) SetHamParamFloat(4, damage*(PROCENT_OBRAZEN*0.01));
Tak zadziała??
Użytkownik Abichasim edytował ten post 06.11.2010 20:48
#4
Napisano 06.11.2010 20:55
Zadziała.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych