Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zwiększone obrażenia nożem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Abichasim

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:sasad
  • Lokalizacja:sdasda
Offline

Napisano 06.11.2010 20:24

Witam

Mam zamiar zwiększyć obrażenia zadawanie nożem,może mi ktoś zapodać kawałek kodu lub jakieś wskazówki??
Dam plusika :D

#2 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.11.2010 20:34

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PROCENT_OBRAZEN 135

public plugin_init()
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

public TakeDamage(this, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
SetHamParamFloat(4, damage*(PROCENT_OBRAZEN*0.01));
}

Ile procent obrażeń ma zadawać ustawiasz tutaj:

#define PROCENT_OBRAZEN 135

Standardowo ustawiłem na 135%.

Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 06.11.2010 20:37

  • +
  • -
  • 1

#3 Abichasim

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:sasad
  • Lokalizacja:sdasda
Offline

Napisano 06.11.2010 20:39

o świetnie a dało by się tak tylko dla jednej wybranej klasy?
(sory że w pierwszym poście nie napisałem)


Nie wiem może tak:
if(klasa_gracza[id] == Ninja) SetHamParamFloat(4, damage*(PROCENT_OBRAZEN*0.01));

Tak zadziała??

Użytkownik Abichasim edytował ten post 06.11.2010 20:48


#4 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.11.2010 20:55

Zadziała.
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych